Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opgelicht door de Rabobank

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een cliënt van *knip* kreeg advies zijn effectenportefeuille verder te laten beheren door Rabo's volle dochter,*knip* in Amsterdam.Cliënt had aandelen ter waarde van ongeveer Fl. 500.000--Na minder dan 4 maanden actie door *knip* "ingehuurde deskundigen" had cliënt Fl.920.206.74.SCHULD! Oorzaak:Verzaken van zorg/marginplicht.Zo mogelijk uw hulp?verjaringstermijnen zijn steeds tijdig gestuit

[ Voor 9% gewijzigd door SmartDoDo op 02-10-2005 21:33 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

wat wil je hier mee :? Een discussie houden?

En we werken niet meer met guldens hoor :)
Ik zou zeggen, bel even met de Rabobank.

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 02-10-2005 21:20 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 22:56
:?

Wat wil je dat wij daar gaan aan doen?

edit:

Spuit... :)

[ Voor 25% gewijzigd door Fire69 op 02-10-2005 21:22 ]

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Beetje wazige post op een wellicht niet geschikt forum. Het is in ieder geval handig meer info te geven wil je een een beetje zinnig antwoord krijgen. Wat was de inhoud van overeenkomst tussen welke partijen etc. Bij het bedrag waar het om gaat lijkt het me hoe dan ook verstandig wellicht wat professionelere hulp in te roepen dan wat je hier zou mogen verwachten te krijgen.

Maar meer "detail" zou in de TS denk ik niet misstaan. Belangrijk is te weten wat de opdracht en verplichtingen van klant en beheerder zijn.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

Fam.s, iets meer informatie in de topicstart zou wel gewenst zijn. Daarbij zou ik je willen verzoeken iets genuanceerder te posten. "Opgelicht door de Rabobank" is namelijk nogal een statement waarvoor je behoorlijk wat bewijsmateriaal moet neerleggen wil je dat kunnen hardmaken.

Jouw vraag (voor zover ik die begrijp) zou op zich passen in Stuffis Generalis maar daar heb je nog geen toegang toe dus gaat deze dicht.

Dit topic is gesloten.