Toon posts:

hercules modem adsl/router 802.11G standaardwachtwoord probl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een hercules modem/router gekocht.ik was bezig met het installeren van de software (WIFI MANAGER) en op een gegeven moment moet ik een standaardwachtwoord ingeven.ik maar zoeken,maar nergens niet te vinden tot ik op een gegeven moment de handleiding goed lees en zie dat het standaardwachtwoord PASSWORD blijkt te zijn ( denk ik). ik dat ingetoetst en weeral fout.krijg ik de foutmelding van microsoft dat het wachtwoord niet klopt.kan iemand mij helpen met dit probleem.dank bij voorbaat, Zvoni

Verwijderd

Heb je de hoofdletters/kleine letters correct ingevuld. Is de modem/router nieuw of niet? Het kan namelijk zijn dat de modem/router beveiliging is aangepast door de vorige gebruiker en het password is veranderd. Bij een nieuwe router moet het password wat in het boekje staat goed zijn.

Check je Capslock.

Ga anders naar degene van wie je de modem/router gekocht heb en vraag het hem. 8)7

Verwijderd

Soms wordt PASSWORD met een 0 (nul) geschreven in plaats van hoofdletter o.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Misschien staat in de handleiding ook beschreven hoe je het modem weer in fabrieksinstellingen terug krijgt. Volg die procedure en probeer daarna opnieuw (neem het wachtwoord letterlijk over).

Eerst het probleem, dan de oplossing