Toon posts:

Topic dat voldoet aan de Policy is gesloten.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft dit topic: [rml][ Showcase] Diverse foto's[/rml]

Volgens Zoeff gesloten omwille van de volgende reden:
Zoefff schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:22:
Ik doe wel je topic op slot, maar dat is niet omdat je foto's niet goed genoeg zijn ofzo. Bij een showcase verwachten we dat een serie foto's wel iets met elkaar te maken heeft, dat is hier niet echt het geval, zoals je eigenlijk in de topictitel ook al aangeeft.
In de Policy staat:
Showcases van foto-series zijn toegestaan. Aangezien Fotografie tegenwoordig wat drukker is, zijn de eisen voor een [showcase] topic wat aangescherpt/uitgebreid:

- Minimale fotografische / originele kwaliteit, ze moeten 'showcasewaardig' zijn.
- Thumbs (max 600px breed) verplicht van max 100kb met link naar grote foto of origineel.
- Foto's nummeren!
- Minimaal 4 foto's, tot een max van 24.
- Beschrijving van locatie/onderwerp, en gebruikte camera/lens (lenzen).
- Hou rekening met minder snelle internetverbindingen van anderen: resize/compress/optimaliseer je foto's, ook de full size / originelen waarnaar gelinkt wordt vanaf de thumbs.

Showcases die niet voldoen aan de eisen zullen worden gesloten. Let wel op bij het plaatsen van foto's dat je probeert je beste foto's uit te kiezen: de kunst van het weglaten dus en de mooiste overhouden.
Ik voldoe dus aan àlle voorwaarden voor een showcase, er staat nergens dat de foto's met elkaar te maken moeten hebben. Heeft Zoefff zich vergist of is de Policy stiekem veranderd?

Het hoefde niet dicht omdat ik het zei, dat was uiteraard cynisch bedoeld ;) En ik kan zeker negatieve kritiek verdragen, ik vond het alleen wat jammer dat er grotendeels aandacht geschonken werd aan de negatieve punten. Verder heb ik iets gedaan met de gegeven kritiek en bvb. een foto aangepast om hem mooier te maken. Graag wat meer duidelijkheid hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Dit is écht een geval waar je gewoon contact op moet nemen met de moderator zelf om even te overleggen over de reden waarom het topic dicht zit, en over de mogelijke overlevingskansen in een andere opzet. Zoals je in "Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!" kunt lezen is het echt niet de bedoeling om elk slot in Lieve Adjes aan de kaak te stellen. ;)

Gewoon even mailen met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/33705/FFFFFF/5C5850 dus. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Dit topic is gesloten.