Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Als je nou klikt op 'niets doen' , en dan het vinkje van 'altijd deze ...' aanvinkt, dan zou hij niet moeten terugkomen.
Daarom moet moet je even de eigenschappen van je cdrom bekijken:
Eigenschappen cdrom -> automatisch afspelen.
Daar kan je opties aan/uitschakelen
[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 02-10-2005 19:39 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Play automatically upon inserting disc uitvinken.
Hier mee zou het ook moeten werken.
Ja, normaliter, maar nu dus niet en DAT is nou het probleem.Normaliter krijg je toch zo'n bevestiging scherm
Tadaa: dat stond dus al uit.Naar configuration gaan in PowerDVD daarna Player Settings tab daaronder staat Player Options en dan "Play automatically upon inserting disc" uitvinken
Dat is geen optie omdat ik op de bank zit en mijn image mount vanaf mijn X-card met TVedia.Je kunt ook als je je drive dicht hebt gedaan direct op de rechter-shift toets drukken. R-shift voor ongeveer 15sec ingedrukt houden of kijken totdat je drive ledje uit is.
: ik wou voordat ik de .reg file ging importeren nog even kijken of PowerDVD het nog steeds deed.
En nee, probleem is weg. Het lijkt er op alsof een bitje eerst meldde dat PowerDVD wou dat hij opstarte. Echter toen ik het config scherm naar voren haalde corrigeerde hij dat bitje weer en nu blijft hij weg. Thanks dudes.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verder moet je met de tip van Iva_Bigone een eind kunnen komen. Je kan overigens ook de opties nog aanpassen die in dat menu voorkomen
http://msdn.microsoft.com.../11/autoplay/default.aspx
http://www.softpedia.com/...ders/AutoRun-Wizard.shtml
offtopic, idd, sorry outerspace, maar je icon leidt ook teveel af
[ Voor 31% gewijzigd door Chubbchubb op 02-10-2005 22:43 ]