Toon posts:

Xbox en xbmc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Wat ik grag wil is van mijn xbox een backup maken die op mijn computer zetten en dan xbmc op mijn console plaatsen maar et wil niet echt lukken ik heb het internet al verkend maar mijn engels is niet al te goed en dus kom ik er niet uit en omdat ik niets wil verprutsen aan mijn console vragg ik de hulp hierbij aan jullie, weten jullie raat? Grts Bram.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:29:
Beste mensen,
Wat ik grag wil is van mijn xbox een backup maken die op mijn computer zetten en dan xbmc op mijn console plaatsen maar et wil niet echt lukken ik heb het internet al verkend maar mijn engels is niet al te goed en dus kom ik er niet uit en omdat ik niets wil verprutsen aan mijn console vragg ik de hulp hierbij aan jullie, weten jullie raad? Grts Bram.
Heb je de search al geprobeerd?
Je topictitel is ook niet correct.

[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 02-10-2005 18:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Fairy schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:32:
[...]

Heb je de search al geprobeerd?
Je topictitel is ook niet correct.
Jah maar kom e echt niet uit kan iemand het uitleggen???

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:35:
[...]

Jah maar kom e echt niet uit kan iemand het uitleggen???
Als iedereen nou zo makkelijk gaat doen zou het een zootje worden hier.

Advies:
Probeer de search. Probeer google. Geef aan wat je al hebt geprobeerd het vraag het dan nog eens.

Wat je nu doet is vragen van ik kom er niet uit, heb niks gedaan dus help me maar uit de brand, zo werkt het niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Fairy op 02-10-2005 18:47 ]

Verwijderd

Er zijn ook firma's die het voor je doen. Aan de hand van je reactie's heb ik niet het idee dat je dit gaat lukken.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 18:50 ]

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-08 10:05
Welkom @ GoT Brammetje;

Even voor de goede orde, het is hier geen forum over hoe we xboxen ombouwen. Sterker nog, het neigt enorm naar illegaliteit.

Uitleggen doen we daarom ook niet. Niet omdat we je niet mogen, maar omdat het gewoon op genoeg plaatsen te vinden is. Zelfs in het xbox mediacenter topic zijn er mensen geweest met ongeveer dezelfde vragen. Ook die mensen hebben een linkje gekregen naar engelstalige sites.

Kortom, als je wat wil bereiken, moet je je erin verdiepen.

Het is mogelijk zonder "chip", de termen waarnaar je moet zoeken zijn:
hotswap en/of exploits (007 en Mech Assault)

Succes

PS: Als je nu al vragen begint te stellen, begin er niet aan en LAAT het doen, je gaat gegarandeerd op je giechel!
.... ja, heb ik ook ervaring mee :Y)

Laat je natuurlijk niet helemaal in de steek:
[rml]LinuX-TUX in "[ xbox] Xbox media center - Deel II"[/rml]
[rml]LinuX-TUX in "[ xbox] Xbox media center - Deel II"[/rml]

[ Voor 14% gewijzigd door LinuX-TUX op 02-10-2005 18:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ben er al weer iets verder uit heb nu slayer evox auto installer die iso moet je branden en in je xbox douwen (verbeter mu if i'm wrong!) maar ik heb nog een vraag hoe backup je je xbox?

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:08:
Ben er al weer iets verder uit heb nu slayer evox auto installer die iso moet je branden en in je xbox douwen (verbeter mu if i'm wrong!) maar ik heb nog een vraag hoe backup je je xbox?
Als je vanaf die CD rom kan booten, wordt er als het goed is een FTP server gestart. Als je dan naar je xbox FTP't kan je je harddisk backuppen :).

Mocht de boel dan eens kapot gaan, boot je wéér met die CD en FTP je je backup terug.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens aan ik zag de inormatie die jij nu gaf door alkaar bedankt nu ga ik et proberen! jullie horen et zometeen!

Verwijderd

Topicstarter
eamelink schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:11:
[...]

Als je vanaf die CD rom kan booten, wordt er als het goed is een FTP server gestart. Als je dan naar je xbox FTP't kan je je harddisk backuppen :).

Mocht de boel dan eens kapot gaan, boot je wéér met die CD en FTP je je backup terug.
de backup is klaar maar ik struikel over hoe ik het moet installeren heeft iemand een goeie link of uitleg grts bram.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Dat moet echt klik en klaar zijn, je hebt er geen handleiding voor nodig

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Na en tijdje ben ik weer gaan knutselen aan mijn xbox en ben ik weer verder gegaan met de installatie van XBMC, backup licht klaar op mijn computer, Krijg xbmc geinstalleerd maar hoe maak ik dat nou het standaard dashbord als mijn xbox is opgestart?
Grts Bram.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:25:
Beste mensen,
Na en tijdje ben ik weer gaan knutselen aan mijn xbox en ben ik weer verder gegaan met de installatie van XBMC, backup licht klaar op mijn computer, Krijg xbmc geinstalleerd maar hoe maak ik dat nou het standaard dashbord als mijn xbox is opgestart?
Grts Bram.
With all due respect- dit is heel makkelijk te vinden. Misschien een beetje flauw dat ik je het antwoord niet geven, maar kunnen zoeken is erg handig. Met google heb je het zo, werk met hele quotes ( "quote"), of gedeeltelijke stukjes: "xbox media center" automatically boot xbmc... zoiets =)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:28:
[...]

With all due respect- dit is heel makkelijk te vinden. Misschien een beetje flauw dat ik je het antwoord niet geven, maar kunnen zoeken is erg handig. Met google heb je het zo, werk met hele quotes ( "quote"), of gedeeltelijke stukjes: "xbox media center" automatically boot xbmc... zoiets =)
Dan ga ik nog maar eens zoeken...

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-08 10:05
En serieus, deze vraag is al 20+ keer langsgekomen in het XBMC topic, zelfde topics dus waar die linkjes van mij eerder vandaan komen.

Succes en prettige 2e kerstdag :Y)

1 kadootje dan maar, omdat het kerst is: [url= [rml][ xbox] Xbox media center - Deel IV[/rml]]Et voila[/url].
(heb het per slot van rekening nog eens zelf geschreven ook :X)

[ Voor 37% gewijzigd door LinuX-TUX op 26-12-2005 14:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
LinuX-TUX schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:01:
En serieus, deze vraag is al 20+ keer langsgekomen in het XBMC topic, zelfde topics dus waar die linkjes van mij eerder vandaan komen.

Succes en prettige 2e kerstdag :Y)

1 kadootje dan maar, omdat het kerst is: [url= [rml][ xbox] Xbox media center - Deel IV[/rml]]Et voila[/url].
(heb het per slot van rekening nog eens zelf geschreven ook :X)
Ok, sry
Het is allemaal gelukt en naar me zin: Iedereen bedankt!
Modje: zet het bekende slotje er maar op!
Pagina: 1