Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Compaq S710 kappen eraf...hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik de kappen van mijn monitor een ander kleurtje willen geven. Ik heb veel gelezen op verschillende fora en heb me volledig kunnen voorbereiden en inlezen (over de gevaren e.d.). Tot het moment kwam dat ik de kappen van de monitor eraf wilde halen... heeft iemand hier ervaring mee of tips o.i.d. het lijkt wel alsof het niet mogelijk is...

Afbeeldingslocatie: http://www.d-wings.nl/temp/1.jpg

Zo ziet de onderkant van mijn monitor eruit, nergens een schroefje of iets te bespeuren waarvan je denkt HE DAT ZOU LOS KUNNEN....

Afbeeldingslocatie: http://www.d-wings.nl/temp/3.jpg

Dat is het enige beweegbare, ik kan die twee pinnen naar elkaar duwen (naar het midden) en dan de clip naar beneden duwen maar er zit totaal geen beweging in....muurvast lijkt het wel...

Het gaat om het model S710 van Compaq 17"... als er meer informatie nodig is vraag het me en ik zal het geven... ik kon geen andere bijzoderheden vinden.... ik hoop dat iemand een antwoord weet op deze vraag!

Verwijderd

ik had een eerdere versie van deze monitor.
als ik het me goed herriner dan zit het ergens vast met weerhaken. maar hoe precies geen idee meer.
ik heb t open gekregen door geweldadig met een schroevendraaier te wrikken. maar mijn monitor was toch al overleden...
veel succes iig.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:12:
ik had een eerdere versie van deze monitor.
als ik het me goed herriner dan zit het ergens vast met weerhaken. maar hoe precies geen idee meer.
ik heb t open gekregen door geweldadig met een schroevendraaier te wrikken. maar mijn monitor was toch al overleden...
veel succes iig.
Waow na heftig wrikken en IDD door er een schroevendraaier tussen te zetten en wederom te wrikken kwam ie stuk je bij beetje los... ik heb nu de grote achterste kap eraf... daarna ben ik heel voorzichtig aan de achterkant 4 schroeven gaan losdraaien die het voorste plastic gedeelte los deed komen van de beeldbuis. Nu ga ik de hele monitor afplakken (beeldbuis), weet iemand trouwens of je gewoon over de knopjes heen kunt spuiten?

dat zijn de knopjes
Afbeeldingslocatie: http://d-wings.nl/temp/5.jpg

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Compaq monitoren moet je altijd met geweld uitelkaar halen, ervaring mee ;)

• Hymanz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 21:52
<!--he die monitor heb ik ook is wel een mooi ding-->
Zet dan wat zinnigs neer.

[ Voor 33% gewijzigd door Sprite_tm op 02-10-2005 20:54 ]

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
daandegoeiste schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:14:
Compaq monitoren moet je altijd met geweld uitelkaar halen, ervaring mee ;)
Alles van compaq geloof ik. (/me heeft slechte ervaringen met compaq pc's uitelkaar slopen)

Edit:
foutje

[ Voor 22% gewijzigd door Micha op 02-10-2005 21:58 ]

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Gewoon alle schroeven uit het front draaien (crt zelf zijn er meestal 4 rondom), dus dat je alleen de plastic delen overhoud, als je gaat spuiten met de knopjes erin is er een grote kans dat ze door het drogen vast komen te zitten, en je ze niet zonder de laklaag te beschadigen los kunt krijgen.
Pagina: 1