Ik kom er niet uit...
Ik wil een kleurtje veranderen in de layout van mijn phpBB, maar ik kan er nergens achter komen waar deze nu eigenlijk gedefinieerd is. In ieder geval niet in de CSS, want die heb ik van boven tot onder al 4x door gespit. Ik heb in de template gekeken, en het lijkt wel bijna of deze kleur is vast gecodeerd, maar dat lijkt me sterk. Ik ben nu ook niet zo'n HTML-king, dus ik zit helemaal met mijn handen in het haar.
Het gaat om dit stukje forum:
Dit is de HTML nadat die geparsed is:
en dit is de zelfde code maar dan voordat deze geparst wordt.
Nou weet ik alleen niet waar hij de variabele {L_WHOSONLINE_ADMIN} vandaan vist... als ik dat al eens wist was ik al een stapje verder..
is er een phpBB koning aan boord die mij kan helpen?
Ik wil een kleurtje veranderen in de layout van mijn phpBB, maar ik kan er nergens achter komen waar deze nu eigenlijk gedefinieerd is. In ieder geval niet in de CSS, want die heb ik van boven tot onder al 4x door gespit. Ik heb in de template gekeken, en het lijkt wel bijna of deze kleur is vast gecodeerd, maar dat lijkt me sterk. Ik ben nu ook niet zo'n HTML-king, dus ik zit helemaal met mijn handen in het haar.
Het gaat om dit stukje forum:

Dit is de HTML nadat die geparsed is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <tr>
<td class="row1" align="left">
<span class="gensmall">
Er is in totaal <b>1</b> gebruiker online :: 1 Geregisteerd, 0 Verborgen en 0 Gasten
[ <span style="color:#FFFF00">Beheerder</span> ]
[ <span style="color:#006600">Moderator</span> ]<br />
Grootst aantal gebruikers online was <b>8</b> op Wo Mei 18, 2005 12:35 pm<br />
Geregistreerde gebruikers:
<a href="profile.php?mode=viewprofile&u=13&sid=xxx"style="color:#FFFF00">
<b>Dikkie</b></a>
</span>
</td>
</tr> |
en dit is de zelfde code maar dan voordat deze geparst wordt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <tr>
<td class="row1" align="left">
<span class="gensmall">
{TOTAL_USERS_ONLINE}
[ {L_WHOSONLINE_ADMIN} ]
[ {L_WHOSONLINE_MOD} ]<br />
{RECORD_USERS}<br />
{LOGGED_IN_USER_LIST}
</span>
</td>
</tr> |
Nou weet ik alleen niet waar hij de variabele {L_WHOSONLINE_ADMIN} vandaan vist... als ik dat al eens wist was ik al een stapje verder..
is er een phpBB koning aan boord die mij kan helpen?
[ Voor 13% gewijzigd door JackBol op 02-10-2005 18:11 ]
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.