Toon posts:

smart board

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft ervaring met smart board. en kan mij daar de voor en nadelen van vertellen. het lijkt mij helemaal fantastisch
groet woef

Verwijderd

zoek wat reviews ervan

(in de verte ruik ik een slotje)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Als je nu eerst eens even uitlegt wat een Smart Board uberhaupt is, dan kunnen we er ook nog wat mee. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord en via Google kom ik ook nergens op uit.

Let er in het vervolg ajb een beetje op dat je startpost netjes en duidelijk is, dat scheelt een hoop in het niveau van de reacties en van het topic :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

sorry :X

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-05 07:56

SeatRider

Hips don't lie

Eerste hit in google.

Ik vind het geniale apparaten op bijvoorbeeld een cursus op te geven. Het hangt er helemaal vanaf wat je ermee wilt doen he ...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
een smart board is een even eenvoudig gezegt niet meer dan een computer die aan een beamer gekoppelt is en dus geprojecteerd wordt op een withboard maar die is interactief je kan met een pen of je vingers via dat withboard de computer bedienen. het is ideaal voor les geven althans dat denk ik. de school waar ik werk wil deze boarden aanschaffen maar ik wil weten of er mensen mee werken en dus ervaring er mee hebben tegen welke problemen lopen ze op enzo. de vervangen van het krijtbord maar het moet wel interactief gebruikt worden denk ik. dus vandaar dat ik naar ervaringen vraag.

Verwijderd

ow zo'n ding... bij mij op school hangt er 1 best geing ding
beter dan een krijtbord iig

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hier kunnen we dus niets mee. Hoogstwaarschijnlijk is het geen Processor, Moederbord of Geheugen. Wat het wel is, tja, leg dat voortaan uit. De eis staat niet voor niets in het beleid dat je specs moet geven :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.