UT 2004 - problemen na installatie ECE bonus pack

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:52
Gisteren heb ik op aanraden van een vriend UT2004 weer eens uit de kast getrokken; hij heeft het spel net ontdekt, en was erg te spreken over de ECE bonus pack. Ik ben lang voordat die uitkwam al afgehaakt. Maar goed, ik zou wel even kijken.

Schone installatie van UT2004 gedaan, even getest, speelde prima. De officiële route naar de nieuwste versie van UT schijn patch 3339 > ECE bonus pack > patch 3355 te zijn. Alledrie geïnstalleerd, maar...

Het eerste vreemde was dat ik het nVidia filmpje bij het laden niet weg kon klikken, terwijl dat altijd wel kon. Bij het laden van een map gaat het echter pas echt mis: er is geen splash screen tijdens het laden, alleen de tekst op dat scherm is zichtbaar (map, tip van de dag), de achtergrond is zwart. Vervolgens laadt de map wel, en verschijnen de woorden press shoot to start o.i.d. wel, de wapens liggen mooi te draaien zoals altijd, maar het spel zit verder vast. Op input wordt niet gereageerd, muis en toetsenbord zijn dood.

Ik heb wat gespeeld met de volgorde van patchen. Als ik de bonus pack als laatste installeer (of alleen de pack over een schone installatie, óf alleen patch 3339 en de pack), wil UT niet eens starten en krijg ik de volgende melding:
UT2004 Build UT2004_Build_[2005-02-15_17.02]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2217 MHz with 1023MB RAM
Video: No Video

Assertion failed: sizeof(*this)==GetClass()->GetPropertiesSize() [File:.\UnGame.cpp] [Line: 148]

History: UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Free
Als ik dan weer één van beide patches eroverheen gooi kan ik het spel wel weer starten, maar zit ik met eerder genoemd probleem. Ik weet het even niet meer.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Dr. Strangelove
Schopje...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:05
Probeer eens, wanneer je met 'bovengenoemde problemen' zit, om de UT2004.ini en je user.ini die in UT2004\system staan weg te gooien?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Dr. Strangelove
Um... dat zo'n vaag probleem zo'n simpele oplossing kan hebben :) Ik ga me niet verder afvragen hoe het mogelijk is, en heel hartelijk bedankt!