Toon posts:

Spire coolers vaak stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag ff een Spire cooler gehaald bij PC-Bouwmarkt in Emmen. Daar stonden dus 3 kapotte spires...

Vervolgens kom ik thuis, blijkt de sensor kabel van die van mij doormidden te zijn...
Afijn, die ff aan elkaar geknoopt, doet dat stomme ding gewoon helemaal niets! :(

Zijn die Spire coolers nu zo vaak stuk, of ligt het aan PC Bouwmarkt?

Welke cooler kan ik nu beter kopen op internet voor ca. 30 piek? Ik wil namelijk geen Spire meer... (dan maar coolermaster ;) )

Verwijderd

Geloof mij nou maar dat ligt echt NIET aan SPire ik heb een spire MA324-15 en dat ding is echt perfect voor 18.- JA ECHT GOED!
Coolermaster dat zijn pas klote dingen veel geld maar gewoon standaard! Koop nou een spire en niet bij die BOUWmarkt!
Zoek eens op Tweakers.net naar "%spire%" dan lees je dat het gewoon TOP koelers zijn voor weinig!

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:22
hmm.. het zal die bouwmarkt wel zijn.. mijn spire van 17,50 werkt perfect!
stukken beter dan dat stomme stuk aluminium van een coolermaster die ik 1st had...

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-08 16:36
Koop daar dan ook niks klere winkel.

ik woon ook in Emmen en heb binnenkort nog wel een paar socket A koelers over denk ik.

Heb ook nog wel een ThermalTake p4 koeler... alleen niemand heb een p4 (zelfs geen winkel ken ik hem ook nie testen :( )

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 19:38 schreef Dezjay het volgende:
Koop daar dan ook niks klere winkel.
...
okee daar moet ik je groot gelijk in geven, het is echt een shit winkel! (laatste keer dat ik er was, 0,5 jr. geleden, heb ik die kerel helemaal verrot gescholden, garantie van m'n cd-rom probleem :(
Maar ja, als je ergens anders in Emmen niet aan zo'n spire komt... Misschien volgende keer toch maar weer via internet bestellen, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
spire geeft gewoon garantie op zn coolers dus,,
voor verkoop punten kan je www.bytecom.nl vragen of.
www.eqp.nl

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

SPire's hebben mooie coolers voor de niet overclocker, wanneer je echt die hard wil gaan klokken, dan wordt het een ander verhaal.

Heb hier naast me een Duron 800 staan en daar zit ook een spire op en die werkt perfect, alleen bij het opstarten is hij iets lawaaiig, maar het is hier best wel koud en moet hem misschien een keertje smeren. :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
Op donderdag 22 november 2001 21:41 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
SPire's hebben mooie coolers voor de niet overclocker, wanneer je echt die hard wil gaan klokken, dan wordt het een ander verhaal.
Ook een "beetje" overklokken kan prima hoor :)

ik heb een AthlonXP 1600 @ 1575 Mhz met een spire coolertje van 30 piek :)
(die met koperen onderkant)

De MAX temp is 44 Graden! :)

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:31

DaRoot

Some say...

Ik heb hier zo'n Spire van aluminium met een koperen onderplaat, en een Coolermaster van aluminium, en ik heb 10x liever die Coolermaster. Veel stiller en koelt net zo goed. Die Spire maakt een heel irritant geluid...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

die lui daar zullen er wel mee gesmeten hebben ofzo :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
Op donderdag 22 november 2001 21:51 schreef DaRoot het volgende:
Ik heb hier zo'n Spire van aluminium met een koperen onderplaat, en een Coolermaster van aluminium, en ik heb 10x liever die Coolermaster. Veel stiller en koelt net zo goed. Die Spire maakt een heel irritant geluid...
iritant geluid?

ik hoor de mijne nouwlijks !

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:31

DaRoot

Some say...

Op donderdag 22 november 2001 21:58 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

iritant geluid?

ik hoor de mijne nouwlijks !
Ja, een irritant hoog straaljager geluid. En het is niet exemplarisch, want bij ons op de zaak liggen er zo'n 50, heb er ook al heel wat ingebouwd, en allemaal dat zelfde irri geluid... heeft die Coolermaster geen last van.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Mijn Spire was prima hoor.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
op mn oude pc had ik ook een spire.. dat ding gaat na een tijdje aldoor rammelen oid.. dan doe ik wat drupjes olie in het motortje en doet ie het weer een paar weken.. dan gaat ie weer rammelen etc..
maarja, ding was 15 piek ofzo..

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op donderdag 22 november 2001 21:59 schreef DaRoot het volgende:

[..]

Ja, een irritant hoog straaljager geluid. En het is niet exemplarisch, want bij ons op de zaak liggen er zo'n 50, heb er ook al heel wat ingebouwd, en allemaal dat zelfde irri geluid... heeft die Coolermaster geen last van.
ik heb hier de spire 5e053b1h3r (helemaal van koper) :P
en ik hoor hem toch echt niet :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Spire = :r mijn Celeron is 3 keer bijna doorgefikt door zo'n knake ding.

Gelukkig zit op mijn Duron nu een dikke koeler >:)

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07 21:46

Confusion

Fallen from grace

Hmmm... ik heb hier een verse liggen die nog zonder proc zit. Hij is AMD recommended tot AthlonxXP1800, dus aan de koeler moet het doorfikken niet kunnen liggen...

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

SPIRE = :r

Had ik leuk mijn PC in elkaar gezet. Wat lopen tweaken. Twee weken super genoten van mijn Pentium 4. BOEM Chrash...... Ik denk tering wat is dat nou weer :? Snel Pc open gemaakt bleken TWEE van die bevestigings punten waarmee hij in/aan mijn moederbord vastzit gewoon te zijn afgebroken. Hing mijn Spiretje daar een beetje half over mijn processor. Gelukkig niks kapot maar ben wel geschrokken.

Kom ik bij Computerland waar ik hem gekocht had zeggen ze doodleuk tegen mij:" Nee meneer daarop kunnen wij geen garantie geven, Waarschijnlijk heeft u hem gewoon niet goed bevestigd" :r

Ach heb nu een Thermaltake erop zitten. Werkt erg goed dus... :)
Pagina: 1