Ik heb hier een leuke .max file voor me (3Ds Max 7) die ik al een tijdje probeer te exporteren naar 3DS. Ik weet het, dat 3ds is eigenlijk nogal verouderd maar het is de enige mogelijkheid om mijn ontwerp in Swift 3d te krijgen (toch?). Vervolgens wil ik met dat programma een Flash animatie maken van mijn 3ds Max 7 ontwerp. Het wil niet echt lukken, ik moet wel zeggen, ik ben echt een 3D amateur.
Wanneer ik mijn ontwerp exporteer vanuit 3ds max en vervolgens in Swift importeer krijg ik een grauw beeld te zien, het ontwerp heeft z'n kleuren verloren. Ook als ik het .3ds bestand weer in 3ds Max importeer krijg ik een zwart wit beeld.
Hoe krijg ik die kleuren mee? Moet ik importeren naar swift via een ander bestandformaat? Moet ik een ander programma hebben? Doe ik iets verkeerd?
Wanneer ik mijn ontwerp exporteer vanuit 3ds max en vervolgens in Swift importeer krijg ik een grauw beeld te zien, het ontwerp heeft z'n kleuren verloren. Ook als ik het .3ds bestand weer in 3ds Max importeer krijg ik een zwart wit beeld.
Hoe krijg ik die kleuren mee? Moet ik importeren naar swift via een ander bestandformaat? Moet ik een ander programma hebben? Doe ik iets verkeerd?