Het gaat voornamelijk om het spel Mohaa AA. Wanneer ik deze wil starten loopt hij netjes zijn ding door maar uiteindelijk komt hij weer bij de desktop uit. Ik heb onder andere gekeken bij EA zelf maar heaals geen resultaat kunnen vinden. Mijn systeem voldoet aan de eisen en ik heb een clean install van Win XP Pro gedaan en alle updates gedraaid.
Wat mij wel opviel is dat als ik het tooltje van Mohaa draai (Easy MFC Application) herkent hij mijn CPU niet. Hij geeft aan dat hij een snelheid heeft van -1334 Mhz??!!
mijn specs:
P4 3Ghz op een Asus P4P800E Deluxe
1gb DDR2
Ati 800XT PE
Win XP Pro incl SP 2
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn. Alle drivers zijn up to date en ook de directx versie is helemaal bijgewerkt. Wat ik niet snap is die CPU speed, die moet toch echt hoger kunnen Alvast bedankt voor jullie hulp
Wat mij wel opviel is dat als ik het tooltje van Mohaa draai (Easy MFC Application) herkent hij mijn CPU niet. Hij geeft aan dat hij een snelheid heeft van -1334 Mhz??!!
mijn specs:
P4 3Ghz op een Asus P4P800E Deluxe
1gb DDR2
Ati 800XT PE
Win XP Pro incl SP 2
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn. Alle drivers zijn up to date en ook de directx versie is helemaal bijgewerkt. Wat ik niet snap is die CPU speed, die moet toch echt hoger kunnen Alvast bedankt voor jullie hulp