[Google/Gmail] Controle Centrum: hoe te omzeilen?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
1. Wanneer ik bij Gmail wil inloggen om mijn mail te checken, dan kom ik bijna altijd tegenwoordig eerst in het Controle Centrum (of zoals 't er ook wel staat: Google Account / Account-overzicht) van mijn Google-account terecht. a: Waarom kom ik daar steeds eerst in terecht?, b: Is er ook een mogelijkheid om direct m'n mailbox op 't scherm te krijgen? Misschien middels een trucje tijdens het inloggen of anders een instelling wijzigen binnen het Controle Centrum?

2. Ander vraagje: Is het ook mogelijk om een deel van een conversatie te verwijderen zonder dat de gehele conversatie naar de prullenbak verdwijnt?

[ Voor 11% gewijzigd door Thexder op 02-10-2005 14:29 ]

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Thexder schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:27:
1. Wanneer ik bij Gmail wil inloggen om mijn mail te checken, dan kom ik bijna altijd tegenwoordig eerst in het Controle Centrum (of zoals 't er ook wel staat: Google Account / Account-overzicht) van mijn Google-account terecht. a: Waarom kom ik daar steeds eerst in terecht?, b: Is er ook een mogelijkheid om direct m'n mailbox op 't scherm te krijgen? Misschien middels een trucje tijdens het inloggen of anders een instelling wijzigen binnen het Controle Centrum?
check de instellingen eens, wanneer ik inlog kom ik nog steeds direct in mijn inbox.
ik log in via http://gmail.com

[ Voor 4% gewijzigd door mr._Anderson op 02-10-2005 14:30 ]

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik kom direct bij m'n inbox..

Maar die eerste vraag lijkt me beter gesteld aan gmail's support team, eigenlijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02 18:46

Nss

The Dude Abides

Thexder schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 14:27:
2. Ander vraagje: Is het ook mogelijk om een deel van een conversatie te verwijderen zonder dat de gehele conversatie naar de prullenbak verdwijnt?
Ja, dat kan. Klik bij het desbetreffende bericht binnen de conversatie op 'More options' en klik op 'Trash this message'. Nu wordt alleen dat bericht verwijderd en niet de gehele conversatie.