Bij het downloaden van willekeurige game demo's blijft na ongeveer 550 mb de download hangen. Dit is zo bij dungeon siege 2, fear en call of duty 2. Ik heb al verschillende download managers geprobeerd maar dit hielp niet.
Steeds opnieuw stopte hij na ongeveer 500 a 600 mb. Ik heb ADSL lite van wanadoo. Als iemand mij kan helpen graag...
[ Voor 81% gewijzigd door NMe op 02-10-2005 14:17 ]
Ik gok dat je te weinig schijfruimte hebt, of dat de temp-folder van je browser niet zo groot mag worden. Hoe dan ook, dit heeft niks met programmeren te maken, eerder met software. Aangezien dit waarschijnlijk een browser-gerelateerd probleem is, zou je topic beter staan in Software Algemeen. Echter, omdat ze daar van deze topicstart ook geen chocola kunnen maken, verplaats ik je topic niet, maar sluit ik het. 
Je kan in Software Algemeen natuurlijk een nieuw topic openen, maar geef daar wel zoveel mogelijk informatie. Welke browser gebruik je? Welk OS (en evt. welk service pack)? Wat probeer je precies te downloaden? Lees ook even de stickies en de FAQ van dat subforum.
Succes!
Je kan in Software Algemeen natuurlijk een nieuw topic openen, maar geef daar wel zoveel mogelijk informatie. Welke browser gebruik je? Welk OS (en evt. welk service pack)? Wat probeer je precies te downloaden? Lees ook even de stickies en de FAQ van dat subforum.
Succes!
edit:
* NMe aait Creep. [ Voor 3% gewijzigd door NMe op 02-10-2005 14:19 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
En wat heeft dit met programmeren te maken?
Anyway, met je topic opzich kunnen we niet zo heel veel. Vandaar dat ik je topic ook niet verplaats maar het sluit. Ga zelf eens kijken of je wat kan ontdekken. Download eens wat bestanden verschillende sites en kijk eens wat er dan lijkt mis te gaan. Als je echt denkt dat het aan je ADSL verbinding ligt, neem dan even contact op met de helpdesk van Wanadoo, daar zijn ze immers voor
* Creepy mept -NMe-.
Anyway, met je topic opzich kunnen we niet zo heel veel. Vandaar dat ik je topic ook niet verplaats maar het sluit. Ga zelf eens kijken of je wat kan ontdekken. Download eens wat bestanden verschillende sites en kijk eens wat er dan lijkt mis te gaan. Als je echt denkt dat het aan je ADSL verbinding ligt, neem dan even contact op met de helpdesk van Wanadoo, daar zijn ze immers voor
* Creepy mept -NMe-.
[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 02-10-2005 14:18 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()