Toon posts:

Onderzoek Xplod

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal. Mijn naam is Roy en ik ben bezig met een project voor mijn HBO opleiding bedrijfskundig informatica. In een project groep zijn wij bezig een marketing analyse te doen voor de Sony Xplod lijn. Voor dit onderzoek moeten wij 50 mensen enqueteren. Dit forum leek mij een mooi punt om te beginnen omdat van iedereen hier de interesse wel uit gaat naar car hifi. De enquete is niet lang, het zijn maar 8 vragen (kan nooit meer dan 5 minuten duren). Jullie zouden ons goed helpen door deze enquete even voor ons in te vullen. De enquete kun je vinden op het volgende aderes: http://www.erikheinen.nl/djtrace/?source=tweakers

Alvast hardstikke bedankt. Groeten,
Roy

Verwijderd

www.showyoursound.nl is denk ik een betere plek om zoiets te doen...

Schrik daar echter niet van de negatieve respons :-)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 12:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Had ik ook al gepost ja. En negatieve response had ik cker verwacht :P Hoopte een beetje diverse response te krijgen op deze manier. Maar toch bedankt

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Ik hoop dat je voor het posten even hebt overlegd met de AVH crew? (al krijg ik het idee van niet) Normaliter wordt dit niet zonder overleg op prijs gesteld.

Ik heb even gekeken, maar ik vind het een slechte enquete. De vragen zijn niet objectief, de antwoorden suggestief en bij sommige vragen (bijv 6) nieteens passend bij de vraag. Ik zou eerst nog eens heel goed nadenken voordat je serieus iets met deze enquete wil gaan doen.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 10:07
Je hebt nog nooit iets bijgedragen aan het forum van tweakers ... Waarom zouden wij dan iets terug doen ? :?
Dit forum leek mij een mooi punt om te beginnen omdat van iedereen hier de interesse wel uit gaat naar car hifi.
Car hifi is hier zeker niet de eerste interesse ...

[ Voor 47% gewijzigd door Juicy op 02-10-2005 13:05 ]

-

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Vraag 3: Heeft u wel eens van de naam Xplod gehoord? Nee
en dan
Vraag 4: Zou u bij het aanschaffen van een subwoofer voor in de auto overwegen een Sony Xplod aan te schaffen? Ik ken het niet
Vraag 5: Wat vind u van de prijzen van Sony Xplod? Ik ken het merk niet, hoe kom ik dan aan de prijzen

Slechte enquete dus...

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Welk van de volgende merken zou u verkiezen boven Xplod?

Marantz
Pioneer
VDO Dayton
Magnat
Kenwood
Clarion
Boston Acoustics
JBL
RockFord Fosgate
Beetje vaag dat je maar 1 merk boven Xplod kunt verkiezen, ik zou ze namelijk allemaal boven Xplod verkiezen.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• TimMer
  • Niet online
Ik ben nu praktisch klaar met de opleiding HBO Bedrijfskundige Informatica en ik moet zeggen: het niveau van je enquete is om te huilen.

Ik stel voor dat je het boekje "Enquêteren - Het opstellen en gebruiken van vragenlijsten" van E.P.W.A. Jansen en Th. H. Joostens leest, dan komt er misschien nog eens een fatsoenlijke enquete uitrollen.

Neem aan dat je de uitkomsten van je enquete in SPSS moet verwerken, daar wordt ook aardig wat over geschreven in dit boekje, zeer handig en doelgericht.

[ Voor 21% gewijzigd door TimMer op 02-10-2005 13:20 ]

• JvS
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit wordt gezien als spam en het is niet de bedoeling dit soort oproepen zomaar op een forum te zetten zonder eerst even te overleggen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.