edited
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 19:17 ]
Verwijderd
Alle Apple's zijn tweedehands duurder dan even oude x86-pc's. Dit komt omdat het aanbod een stuk kleiner is (er zijn er minder, en de eigenaren willen er minder snel van afIcey schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:41:
Ik wil eigenlijk hetzelfde doen met mijn Dell 510m, echter is die van mij een Centrino met alles er op en eraan, en die van jou 'slechts' een celleron. Wat ik tot nu toe aan onderzoek begrepen heb is dat een Ibook veel waarder vaster is dan een normale laptop. Waarschijnlijk door het simpele feit dat een normale laptop na een half jaar al 'verouderd' is, daar waar een Ibook een veel langere levensduur heeft omdat er minder aan word 'geupgrade' (eg. er komt niet iedere dag een nieuwere/betere/snellere versie van uit).
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq