Toon posts:

16x brander plextor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om een nieuwe brander te kopen maar dan wel een 16x of 20x brander van plextor...
Zal toch een keer moeten komen of niet?, heeft iemand hier al iets overgehoord?

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:06
kan nog wel even duren... maar wat is er mis met een 12 speed? is 5 minuten te lang voor een hele cd?

Verwijderd

Topicstarter
klinkt zo oud dat 12x speed.. volgend jaar zijn er misschien al weer mensen met 26x branders?...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Er is al een 16x brander, maar zo ver ik weet niet vn plextor. Hoe heet dat merk ook al weer....Yahama:r...of zoiets, dan ken je 16x speed branden, maar idd, 12 speed branden nog niet snel genoeg:?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 16 januari 2001 19:32 schreef justin01 het volgende:
Er is al een 16x brander, maar zo ver ik weet niet vn plextor. Hoe heet dat merk ook al weer....Yahama:r...of zoiets, dan ken je 16x speed branden, maar idd, 12 speed branden nog niet snel genoeg:?
Snel, sneller, snelst.

Zou echt wel een 24 x brander willen hebben, als iets sneller kan, waarom niet?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

12 of 16X maakt +- 1 miezerig minuutje uit !
En met die Plex kan je ondertussen gewoon vorrtdoen met wat je bezig was !

Verwijderd

heb zelf 2x en brand perfect nog na 1000 cds ofzo hp heb ik en die leg ik nie zo maar aan de kant voor een nieuwe als ie kapot is haal ik zeker een snellere !

succes met FIKKEN !

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom een 16X/20X? :?

Ze zijn er nog geen eens, ik heb een 12X Plex, is voor mij snel genoeg moet ik zeggen.

Whatever.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:43
koop dan gewoon die nieuwe yamaha. Hardstikke goed getest. Hij heeft alleen geen burnproof, maar of je dat met 8MB buffer en scsi nog nodig hebt...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

OMG... zolang je cd's nog niet als floppy's kan gebruiken ben ik heel tevreden met mijn 8 speed fikker ;)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 16 januari 2001 20:23 schreef real_raichu70 het volgende:
12 of 16X maakt +- 1 miezerig minuutje uit !
En met die Plex kan je ondertussen gewoon vorrtdoen met wat je bezig was !
Niks toe te voegen:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:44
Ja man zo'n 12x is hartstikke ouderwets, niet nemen hoor! trage dingen :r
Wacht mooi op de 20x van Plextor.

* Speedy fikt ondertussen rustig door op zijn 12x10x32s [img=15,15]i/s/devil.gif[/img]

Flickr | Lego collectie

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
12x is al supersnel. Je gooit zoveel tijd weg op een dag wat boeit die ene minuut extra dan?

Verwijderd

heb ook een 12/10/32s, waanzinnig brandertje!!
Ik heb hem vorige week voor een klap geld gekocht en gister kondigde Plextor de 16x aan.|:(
Maar persoonlijk denk ik dat de snelheidswinst bij 12x of 16x binnen de minuut blijft, en of je er nu 6 of 5 min over doet:?

Verwijderd

Ja, en de SCSI-versie laat nog op zich wachten. Maar wel balen, heb de mijne nu drie weken......

Verwijderd

Leest echt niemand hier het nieuws ofzo? |:(

http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15332

Er komt een 16x van plextor aan O+

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 21:18 schreef IceStorm het volgende:
OMG... zolang je cd's nog niet als floppy's kan gebruiken ben ik heel tevreden met mijn 8 speed fikker ;)
Zal nooit kunnen, CD's e.d. zullen altijd uti lagen bestaan, en altijd uit het pitje-geen-pitje principe, en aan gezien je pitjes niet meer op kunt vullen na het schrijven :P zal je altijd eerst de CDRW moeten formatteren voordat je nieuwe data kan fikken

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:44
heb ook nog geen 3 weken een 12x10x32s, maar balen? Hoezo, ik fik elke cd met een breede :) op mijn gezicht, fantastisch dat ding, en tsja dat er een snellere aan zat te komen leek me logisch toch? Zo kun je wel blijven wachten (ik zou nog langer moeten wachten, wou perse de SCSI), maar je zal toch is wat moeten kopen. En zie het zo, hoe sneller je wat koopt.....hoe sneller je weer kan upgraden ;)

Flickr | Lego collectie

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
weet iemand wanneer die nieuwe 24 speed van Plextor komt ?
Want 16 speed wordt nu al verkocht dus die 20 speed moet er nu toch aan komen niet?

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Gewoon met grote sprongen doen : Ik ben nu van 2X op 12X BURN-proof overgestapt , echt lekker . Dus ga ik nu van 12X op 30X springen ofzo .

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 18 januari 2001 20:15 schreef gdew het volgende:
weet iemand wanneer die nieuwe 24 speed van Plextor komt ?
Want 16 speed wordt nu al verkocht dus die 20 speed moet er nu toch aan komen niet?
EEHHH, die 16 speed is pas uit, dus ik weet niet hoe jij aan ee n24 speed komt.

En ze brengen vass nog eerst een 20 speed uit, uit commercieël oogpunt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Heb toevallig net de 12 speed gekocht. En dat is een hele vooruitgang als je een 2 speed had :) Tjah en die 16 speed? 1 minuutje sneller ofzo :?

Verwijderd

Tijd voor een volle 74min/650mb CD:

12x = 6.16 min.
16x = 4.63 min.
20x = 3.7 min.
24x = 3.08 min.

Ik ga wachten op een 24 speed :9 tot die tijd voldoet mijn plex 4/2/20S nog wel ;)
Pagina: 1