Piep! Piep! *Snap* ...silence... (muizenval)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.488 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:31

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/got/muis2.jpg
1

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/got/muis5.jpg
2

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/got/muis6.jpg
3

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/got/muis7.jpg
4

[ Voor 4% gewijzigd door Q op 02-10-2005 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:39
Wat is hier nou de bedoeling van???. moeten we zeggen wat we er van vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 15:00
morbide gevoel voor humor dunkt me... :|

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over de kwaliteit enz van de foto's ga ik niks zeggen (daar weet ik niks van :9 ) maar het onderwerp, de muis die (net?) gegrepen is door de muizenval...

een beetje wreed he om eerst een paar foto's te nemen en dan pas de muis (als die nog levend was tenminste toen de foto's genomen werden) "uit zijn lijden te verlossen".

wel mooie foto's, hoe wreed het ook is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 10:27

Sharky

Skamn Dippy!

ok, geen slechte foto's ofzo en alhoewel ieder onderwerp zich natuurlijk leent om vast te leggen ben ik zelf niet echt onder de indruk ofzo

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laatste vind ik te nietszeggend, ook , misschien vooral qua compositie... Die anderen zijn best mooi- volgende keer iets meer detail er nog opkrijgen =) nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-08 11:00

Aapje

Opel-beun
Niet echt een forum voor mij om in te hangen, maar de title trok me aan :+

Doet me denken aan uhh die film die vanavond erop was :9
_/-\o_ Goed onderwerp :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.3dblokje.nl:2222/CMD_FILE_MANAGER/domains/3dblokje.nl/public_html/100_1107.jpg

Mijne is mooier, heeft ie toch nog van de kaas mogen proeven.. al was t maar van korte duur.

heb toen in 2 dagen tijd 3 muizen gevangen met klem. En ze zaten na 15 minuten plaatsen van de klem, er al tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 02:51:
over de kwaliteit enz van de foto's ga ik niks zeggen (daar weet ik niks van :9 ) maar het onderwerp, de muis die (net?) gegrepen is door de muizenval...

een beetje wreed he om eerst een paar foto's te nemen en dan pas de muis (als die nog levend was tenminste toen de foto's genomen werden) "uit zijn lijden te verlossen".

wel mooie foto's, hoe wreed het ook is >:)
een standaard muis sterf binnen 5 seconden.

de laatste die ik gevangen had, was wat taaier, die deed er schrikwekkend 20 seconden over. Dan denk je bij je zelf, ja.... en nu? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word hier een beetje onpasselijk van, sorry
ik vind dit niet iets waar je een fotocase van kunt maken

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fototechnisch vind ik het allemaal niet zo spannend. De val zelf met een leuke kleur kaas was een stuk boeiender geweest. Door die muis erop is er werkelijk een stuk minder aan. Als je bedoeling een shockerend of vervreemdend effect was: mislukt. Daar is de kleur te lief en te warm voor. Je moet uit het beeld zelf de conclusie trekken dat deze muis het niet bepaald meer doet - het blijkt niet direct uit het beeld. Gemiste kans imo, mogelijk nog te redden met wat photoshop.
en de mijne is langer. En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de mijne beter. Klassieker kan het niet. Met z'n tandjes in een stukje kaas notabene.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/MuisGevangen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 07:23:
Ben het hier wel mee eens. Vind het onsmakkelijk om hier een fotoshoot van te maken, heb je niks beters te doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wil ik niet vervelend in de pot roeren, maar leed heeft binnen de fotografie het meeste aanzien.
World Press photo bijvoorbeeld, over het algemeen zijn de winnende foto's de foto's waar leed te zien is. Nu wil ik deze muis niet vergelijken met een "oorlogkind" maar leed is leed.

Om nu nog verder offtopic af te dwalen, ik heb geen moeite met deze foto's maar wel met foto's van mensen die naar bijv. een afrikaans land zijn geweest en daar een paar kinderen in armoede hebben gefotografeerd waarbij de snottebellen eraan hangen en de vliegen op de voorhoofden zitten, maar compositie-wise bagger zijn, maar wel de hemel in geprezen worden op fora, dat komt door het leed wat er te zien is, de mens is zeer emotioneel gedreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 07:56:
[...]

Nu wil ik niet vervelend in de pot roeren, maar leed heeft binnen de fotografie het meeste aanzien.
World Press photo bijvoorbeeld, over het algemeen zijn de winnende foto's de foto's waar leed te zien is. Nu wil ik deze muis niet vergelijken met een "oorlogkind" maar leed is leed.
Idd, deze muis is zieliger :'( .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:09
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 08:10:
[...]

Idd, deze muis is zieliger :'( .
man, die muis is instant dood voelt er geen jota van en dagelijks worden er duizenden muizen op deze manier de kolere in gejaagd. Eindelijk iemand die er eens anders naar kijkt. Interresant, als je het freaky vind moet je maar niet komen kijken.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 02:51:
De muis was op alle foto's dood.
Ik vind de mijne beter. Klassieker kan het niet. Met z'n tandjes in een stukje kaas notabene.
Wat een lelijkerd ;). Ik heb liever wat meer spel met dof zoals ik demonstreer. Ik vind deze foto een "kiekje van een muis in de val".
Fototechnisch vind ik het allemaal niet zo spannend. De val zelf met een leuke kleur kaas was een stuk boeiender geweest.
Suggereren. Ook aardig, wat subtieler, maar Q is niet zo subtiel.
Door die muis erop is er werkelijk een stuk minder aan. Als je bedoeling een shockerend of vervreemdend effect was: mislukt. Daar is de kleur te lief en te warm voor.
Dat vond ik zelf juist het aardige: een lief sfeervol kiekje van de dood. Op de eerste foto lijkt de muis te roepen: hey, haal me hier eens uit!
Vind het onsmakkelijk om hier een fotoshoot van te maken, heb je niks beters te doen ofzo?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die cam kan ook niks meer dan dat. Geen manual settings. Maar het onderwerp is imo net zo belangrijk als de fototechnische kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Eens.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

.......
Joh, echt vet grappig die titel, hoe kom je er op!!! :D

[/sarcasm]

:/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 15:26

Dennahz

Life feels like hell should.

Zielig, echt zielig.. als je dat leuk vind prima, maar om dat nou te posten.... :r

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel erg hypocriet dat je wel een muis mag doden, maar er vervolgens geen foto's van zou mogen maken. Je dood die muis niet voor de foto's, maar omdat dat moest. En het is zeker een subject dat zich voor foto's leent.

De foto's zelf hebben mooie kleuren, maar idd iets te warm voor een dergelijke foto. Misschien kun je dat in PS nog een beetje bijwerken? De kleuren van nummer 4 zijn iets dramatischer, maar de foto zelf is niet scherp genoeg om het eruit te halen. Bij nummer 2 ligt de scherpte niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 12:26
wtf is dit nou man.. en een mod die vrolijk mee gaat posten :|
GoT -1.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 16:39
wel mooie foto :)
hij zit er aleen wel apart in. als je zo kijkt zo je verwachten dat de klem ook nog een keer over z'n achterlijf gaat, maar dat doet ie hier niet. de klem zit daaronder, heel apart

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:10
sarcast schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 10:50:
GoT -1.
eens... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh.. wat zielig... een muisje dat dood gaat. Bij ons liggen er hier dagelijks 6 voor de deur ivm de katten die wij hebben. Ik snap totaal niet wat er zielig aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
GoT -1.
Die kat in je sig doet anders veel gruwelijkere dingen met muizen....

Pech voor die muis, maar zolang je niet de muis bewust om zeep help voor een mooie foto is er toch niks mis mee.

Eigenlijk vind ik de laatste foto wel het meest hebben

[ Voor 8% gewijzigd door maratropa op 02-10-2005 11:02 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fingerprint88
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 07:29
We eten allemaal gezellig vlees, maar een kip doden, ho maar. Chocola vinden we allemaal lekker, maar de cacaobonenslaven in de Ivoorkust hoeven we niet te ontmoeten. Ik vind het jammer om te zien dat er nog steeds een taboe heerst op het fotograferen van wat sommigen onsmakelijk vinden. Niemand komt hier met een inhoudelijk argumenten. Dat het immoreel is om iets te fotograferen dat dood is en een hoog "Ahh.."-gehalte heeft, vind ik een beetje onzin. Vooral omdat de mensen die dat zeggen, waarschijnlijk ook muizen doden.

Ontopic: bij de eerste twee foto's twijfelde ik nog of de muis echt was, pas bij de derde zag ik het 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Topicstarter
De foto's zelf hebben mooie kleuren, maar idd iets te warm voor een dergelijke foto. Misschien kun je dat in PS nog een beetje bijwerken?
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/got/muis2-cc.jpg

Zoiets? Ik denk dat dit inderdaad toch wel betere kleuren zijn.
als je zo kijkt zo je verwachten dat de klem ook nog een keer over z'n achterlijf gaat, maar dat doet ie hier niet. de klem zit daaronder, heel apart
Hij gaat wel degelijk over zijn achterlijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 10:23

Nietzman

Woei!

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 07:34:

[afbeelding]
Yeah, is zo te zien ook nog eens een spitsmuis.

Die beesten zijn beschermd, dus technisch gezien ben je strafbaar als oom Agent zo'n beestje in je val aantreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadverdamme.
Zeer onpasselijk, hier is de grens wel weer mee bereikt.

Oorlog heb je zelf niet in de hand, als iemand doodgaat heb je dat zelf niet in de hand. Als je kat terugkomt met een dode muis heb je dat niet zelf in de hand.
Jij daarintegen zet een val neer en maakt quasi 'mooie' foto's van het leed.

Damn echt goor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Lekker heftig voor op de zondagmorgen :+

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Prachtig, hoe een wat minder standaard onderwerp zulke heerlijk hypocriete reacties op kan brengen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Beetje relativeren hoor. Het is was een muisje, geen platgereden 5 jarige. Dat je het onpasselijk vind ok, maar om er nou kotsmisselijk van te worden en dood en onraad te schreeuwen...

http://images.google.nl/i...Google+zoeken&sa=N&tab=wi
Gebeurt wel vaker trouwens, foto's van kadavers ;)

Trouwens wel leuke kiekjes. Echt pro vind ik ze niet, maar een sfeertje hangt er wel.

Zondag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:37
Mja ik heb geen probleem met de foto's ofzo, heb vroeger tijdens het jagen wel ergere dingen gezien. Anyway had je echt geen beter onderwerp om foto's van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-08 13:51
Nietzman schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:18:
[...]

Die beesten zijn beschermd, dus technisch gezien ben je strafbaar als oom Agent zo'n beestje in je val aantreft.
Moet je tegen mijn katten zeggen, die nemen dagelijks twee van die beesten mee naar huis. Spelen er vervolgens een half uur mee en als hij het niet meer doet is de lol er af en blijft het lijkje achter. Dus die muizenval is nog niet zo slechte dood voor die muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
ik weet niet of het echt is, maar if so... rather cruel ;)

Aan de reacties te zien vinden de meeste mensen dit niet kunnen, opzich wel eens, maar de foto's zijn wel mooi, mooie kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:48

mphilipp

Romanes eunt domus

Heaget schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:34:
Mja ik heb geen probleem met de foto's ofzo, heb vroeger tijdens het jagen wel ergere dingen gezien.
Tsja...een reportage over 'roadkill' had minder smakelijk geweest. Ik zie nu niet eens bloed of ingewanden liggen. Niemand hier slaat wel eens een vlieg of mug dood zeker?
Anyway had je echt geen beter onderwerp om foto's van te maken?
Nou...het is een onderwerp natuurlijk...de dood is ook deel van het leven >:)

Persoonlijk vind ik die muis met dat stukje kaas beter. Die heeft echt zo'n blik van 'what the fuck?'

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

mja goed, misschien een idee om er ff linkjes van te maken ipv full color meteen je monitor uit te laten knallen. Verder heb ik ook wel ergere foto's gezien, hoewel t onderwerp natuurlijk wat bizar blijft.

Technisch gezien vind ik de foto's wel aardig, maar niet echt speciaal. Idd wat met die kleuren spelen voor de sfeer. Maar door t onderwerp zal het nooit een foto zijn waar je langer bij stil gaat staan denk ik.

overigens, ze doen wel ergere dingen met muisjes ;)
http://www.hollandwinkel.nl/dutch/product_info_c1_6p118.php

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-08 17:12

Nik

GoT -1.
-1? Fuck, ik mag geen foto's posten van naakte mensen, geen filmpjes plaatsen van mensen waar hun hoofd af wordt gesneden, en dan mag dit ineens wel? Sick... Just sick!

Jullie gaan zelfs tegen het algemeen beleid in! Het algemeen beleid #geweld

:(

[ Voor 15% gewijzigd door Nik op 02-10-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
En gelukkig wist dt topic toch een lach op mn gezicht te rkijgen dus +1 voor kamstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
offtopic:
lollerskates :D Goed bezig kamstra! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks243
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

Nietzman schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:18:
[...]

??? Beetje beter research doen, makker! Dit is een doodordinaire huismuis. Als die beschermd zijn, dan zijn kakkerlakken het ook ;) Bovendien is het de bosmuis die beschermd is, niet de spitsmuis.

Wat betreft de foto's in de TS: technisch zijn ze ok, maar ze doen me echt niks, sorry. Geen sfeer, geen boodschap (behalve dat je muizenval werkt), geen emotie. Ik weet dat je beter kan dan dit!

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Fingerprint88 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:06:
... Ik vind het jammer om te zien dat er nog steeds een taboe heerst op het fotograferen van wat sommigen onsmakelijk vinden. Niemand komt hier met een inhoudelijk argumenten. Dat het immoreel is om iets te fotograferen dat dood is en een hoog "Ahh.."-gehalte heeft, vind ik een beetje onzin. Vooral omdat de mensen die dat zeggen, waarschijnlijk ook muizen doden....
Het enige dat ik naar voren wilde brengen was dat de titel weinig paste bij het onderwerp. Ik had iets volledigs anders verwacht (problemen met een cam tijdens een shoot 8)7). En nu is er wel redelijk wat meer nodig om mij te schokken, maar dat geldt zeker niet voor iedereen. Beetje om je medemens denken? :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
De titel is inderdaad iets ongepast, maar de foto's zijn prima (laatste ietsje minder), het onderwerp is mooi gekozen en ik vind dat dit best wel kan. Hoe schattig muisjes er ook uitzien, het blijft ongedierte.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de titel wat verduidelijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 20:07
Kamstra _/-\o_
Topic starter en mod: |:( |:( |:( :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:14:
Ik heb de titel wat verduidelijkt
Hulde voor ons botje!!!!!one. Hoe geniaal van je om zelf ook foto's te maken van muizen :+, en nog in FG te komen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK nou ben ik het eigenlijk wel zat. Als iets in het topic je niet aanstaat, dan is daar de Topic Report voor. Dat handje helemaal bovenaan. En dan beslist de crew wel wat wel en niet kan. Verder kun je fototechnische kritiek kenbaar maken, en je mag zelfs zeggen dat het je favoriete onderwerp niet is. Maar kotssmilies en boze commentaren zijn nergens goed voor. Zeker niet na deze titelfix. Je weet nu donders goed wat je te wachten staat qua inhoud. Het merendeel van de reacties is te hypocriet voor woorden, en bovendien offtopic ;)

Laten we op andere voet verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:36
Pindakaas! muizen zijn ook prima te vangen met pindakaas :)

Tsja, een muis dood, wat een onherstelbaar verlies... De vraag is natuurlijk of zo`n beest kan lijden (zich er bewust van is dat ie pijn heeft) of alleen pijn heeft (er worden wel signalen z`n kop in gestuurd van wat doet m`n nek toch zeer maar verder is hij er zich niet van bewust) Komt ook veel voor bij vissers en dierenbeschermers.

Ohja, wat ik dus wil zeggen is dat dat beest waarschijnlijk in de weg zat, anders zet je geen muizeval. This misschien jammer voor mevrouw Muis maar ja, that`s life, dat meneer Muis nu gefotografeerd is ja, dat voegt nix toe aan de "wreedheid" van de muizeval.

Bovendien levert het nog een mooi plaatje op ook, vooral 1 vind ik wel aardig

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:30:
Het merendeel van de reacties is te hypocriet voor woorden
Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 01-08 17:44
Misschien moet je het een beetje bewerken zodat het meer morbide word. Nu is het teveel recht-toe-recht aan.

Met een beetje morbide-sfeer eromheen; zou het wel wat kunnen worden.

De reacties zijn idd triest.

[ Voor 95% gewijzigd door Silent Thunder op 02-10-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

1): *ouch*. leuke DOF zo, met de focus op het uitpuilende oog. Daar krijgt (hoe je het ook wendt of keert) de foto wel karakter van.
2): deze hoek komt niks uit. De muis en de val "spreken" niet.
3): Deze weer wel.
4): zonde van de bytes.

Over je onderwerp zelf: afwijkende keuzes roepen altijd extreme reacties op.
Persoonlijk zit ik er niet mee, als je moet gaan janken om een muis in een val heb je een reality check nodig imho.
Compositiewise is dit (denk ik) ook niet ge-ensceneerd, als er achteraf een stuk kaas bij had gelegen weet ik niet of dat nou echt meerwaarde zou hebben. (als iemand zich geroepen voelt om 'm eraan te soepen?).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik vind het aparte niet alledaagse foto's en vind de kleuren die gebruikt zijn juist wel mooi..
Het donkere vind ik wel bij de dood passen.

En de dood blijft een deel wat iedereen ooit meemaakt. Waarom zo moeilijk doen over een dode muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de foto's technisch gezien niet zo slecht.

Een aantal dingen vind ik echter minder:
- De kleuren. Die mogen wat minder warm. Minder oranje eigenlijk
De compositie is ook niet echt super vind ik,

Wat ik eigenlijk had willen zien is de muizenval + muis iets verder af en de muis(enval) op ooghoogte. met de muur+plint als achtergrond of zo

Maar goed... dat is een andere foto

Verder is het gekanker op de compositie inderdaad zo hypocriet als het maar zijn kan.
face it.. muizenvallen zijn realiteit. dat mag best op de foto

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker als je aan het eten bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Modbreak:commentaar verwijderd. ik ben toch duidelijk geweest.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 13:06 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Simon schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 08:55:
[...]
als je het freaky vind moet je maar niet komen kijken.
mja maar de zichtbare topictitel was Piep! Piep! *Snap*. Dat doet toch een mobo error vermoeden :+

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
Dan kijk je nog altijd waar een topic staat, in dit geval Fotografie.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

BackSlash32 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:09:
offtopic:
Dan kijk je nog altijd waar een topic staat, in dit geval Fotografie.
spectaculaire elco foto's ?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De topictitel is nu duidelijk genoeg iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry hoor, maar als zelfs een modje dit normaal gaat vinden vind ik het wel heel zielig worden. als je zo nodig geen muizen in je huis witl hebben moet je gewoon een keer schoonmaken heb je er ook geen last van. en dan helemaal om er foto's van te gaan maken is echt zielig. dat muisje wilde gewoon wat eten zie het al voor me als JIJ net aan je bordje met boerenkool en worst begint dat er ineens effe een stuk metaal in je nek wordt geslagen en dat degene die dit doet hoopt dat je dood bent.

dit is voor mij nu officieel het meest debiele topic op Got. hoop dat er nooit meer van deze rare dingen komen.
en MODJE. topic veranderen met de waarschuwing "schokkende content" is missschien beter. want uit de titel haal je niet dat er een debiele zielige foto te zien is.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 07:34:

[afbeelding]
Dat is een spitsmuis (Crocidura russula), geen huismuis. Spitsmuizen zijn absoluut geen ongedierte.

[ Voor 4% gewijzigd door Henk007 op 02-10-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:18:
sorry hoor, maar als zelfs een modje dit normaal gaat vinden vind ik het wel heel zielig worden. als je zo nodig geen muizen in je huis witl hebben moet je gewoon een keer schoonmaken heb je er ook geen last van. en dan helemaal om er foto's van te gaan maken is echt zielig. dat muisje wilde gewoon wat eten zie het al voor me als JIJ net aan je bordje met boerenkool en worst begint dat er ineens effe een stuk metaal in je nek wordt geslagen en dat degene die dit doet hoopt dat je dood bent.

dit is voor mij nu officieel het meest debiele topic op Got. hoop dat er nooit meer van deze rare dingen komen.
en MODJE. topic veranderen met de waarschuwing "schokkende content" is missschien beter. want uit de titel haal je niet dat er een debiele zielige foto te zien is.................
Als je dit al schokkend vindt is er iets mis met je.

Zullen we wellicht anders ophouden met het gezeik over het onderwerp van de foto's en de foto's zelf eens het onderwerp maken? Dit gezever is zo hypocriet als de pest.

[ Voor 73% gewijzigd door CyBeR op 02-10-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NS_5
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Kneusl!! :( 8)7 8)7 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door NS_5 op 02-10-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-08 21:24
Okay, dit heeft onderhand al weinig meer te maken met een FG topic. Daarbij is het onderwerp bijzonder kwestieus wat betreft 'goede smaak'. Tel daarbij de vele reacties hier (ook 15 TR's met overwegend afkeurende opmerkingen) en het is onmogelijk hiervoor nog langer doof te zijn. Daarbij vind ik het persoonlijk ook betrekkelijk smakeloos, dus geheel onpartijdig ben ik niet.

Dicht dus. En in het vervolg zou ik adviseren erg voorzichtig met het plaatsen van dergelijke foto's om te gaan; het roept nogal wat reacties op en wordt lang niet door eenieder op prijs gesteld..

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.