Toon posts:

Sony PSP terugsturen vanwege dead pixels...!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Omdat mijn Sony PSP dead pixels bevat; wil ik het opsturen naar Sony.
Nu heb ik contact opgenomen met Sony en heb ik van hun een errorcode gekregen.
Deze errorcode en mijn gegevens moest ik vooraf invullen op een formulier die ik op de website van Sony kon downloaden en dit meesturen met de PSP.
Helaas heb ik op hun website niks kunnen vinden en via Google gezocht heeft ook niks opgeleverd.

Is er iemand die weet om welke formulier het gaat en zo ja, wáár ik dat kan downloaden..????
Bij voorbaat duizend maal dank...!!!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

http://www.sony.nl/view/S...2152581647&site=odw_nl_NL

ik denk dat je je psp eerst moet registreren...

wat ik je overigens zou aanraden is om eerst naar de winkel terug te gaan met je psp... winkels hebben doorgaans een regeling met leveranciers over garantie/reparatie, met een beetje mazzel krijg je gelijk een nieuwe mee.

ikzelf kon het formulier waar jij het over hebt ook zo snel niet vinden... misschien is het het makkelijkste als je gewoon nog een keer belt (de prijs voor meest overzichtelijke website gaat absoluut niet naar sony).

als terugbrengen naar de winkel geen optie is denk ik dat je het volgende moet doen:
-jezelf registreren op de hierboven geposte website
-de code die je hebt gekregen invullen bij "traceer mijn reparatie"

dit blijft voor mij echter gissen, maar het is te proberen

... not as I do.

Verwijderd

Met de PSP terug naar de winkel en gelijk een nieuwe meenemen.. Doen ze het niet word je maar wat feller en schuif je het nieuws van de consumentenbond maar onder hun neus.. Ze zijn zelfs verplicht je een nieuwe te geven sindskort..

Ik heb de mijne ook geruild en dat nog voor de afspraak.. Toen ik 2x zei dat ik gewoon nu een nieuwe wilde kreeg ik hem gelijk.. Was bij eplaza.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 09:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd me te registreren, maar het was niet echt duidelijk wáár ik dat moest doen. :?
Ligt dit nou aan mij of zijn die webontwikkelaars bij Sony gewoon een stelletje halve zolen..??!!
wat ik je overigens zou aanraden is om eerst naar de winkel terug te gaan met je psp... winkels hebben doorgaans een regeling met leveranciers over garantie/reparatie, met een beetje mazzel krijg je gelijk een nieuwe mee.
Ik ben inderdaad teruggegaan naar de winkel, maar helaas heeft die geen PSP op voorraad. Hij werkt nl. volgens een bestellijst...... :(
ikzelf kon het formulier waar jij het over hebt ook zo snel niet vinden... misschien is het het makkelijkste als je gewoon nog een keer belt (de prijs voor meest overzichtelijke website gaat absoluut niet naar sony).
Je haalt de woorden uit m'n mond,...!!! ;)
Ik ga morgen inderdaad maar even bellen en dan hoop ik dat ik dezelfde muts krijg. Dan mag ze mij precies vertellen waar die link is, desnoods spelt ze het. Ik ben wel gek, maar niet blond...! >:)
Bedankt iig voor je reactie en het meedenken, hè..?!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 09:12:
Met de PSP terug naar de winkel en gelijk een nieuwe meenemen.. Doen ze het niet word je maar wat feller en schuif je het nieuws van de consumentenbond maar onder hun neus.. Ze zijn zelfs verplicht je een nieuwe te geven sindskort..

Ik heb de mijne ook geruild en dat nog voor de afspraak.. Toen ik 2x zei dat ik gewoon nu een nieuwe wilde kreeg ik hem gelijk.. Was bij eplaza.
Die winkelier waar ik hem bij gekocht heb is echt een lieverd,....ik ken hem heel goed, dus wat dat betreft hoef ik gelukkig niet met m'n vuisten op tafel.
Ik heb zelfs een kopietje van een nieuwsbrief van hem gekregen die hij weer van Sony heeft ontvangen waarin staat dat Sony Playstation klanttevredenheid zeer serieus neemt en dat de voorwaarde van minimaal een x aantal dead pixels niet meer gehanteerd diende te worden.

Nee, mijn probleem is dat ik nergens een formulier op Internet kon vinden die ik kan downloaden en uitprinten zodat ik dat kan meesturen met de PSP.
Maar ik zal morgen even nogmaals contact opnemen met Sony, dan laat ik het hier wel even weten als ik wat meer weet.
Bedankt iig voor je reactie..!

Verwijderd

Topicstarter
Nou,.....het is eindelijk gelukt...!
De reden dat ik niks vond, is omdat mijn pop-up blocker aanstond.
Eerst mijn pop-up blocker uitgezet en dan naar nl.playstation.com.
Nu opent er een ander venstertje, waar je op consumentenservice moet klikken, daarna klik je op garantievoorwaarden en dan scroll je helemaal naar beneden en klik je op Klik hier om het requestformulier te downloaden. DUHHH...!!!....goed verborgen, Sony..!!

Je kan het bovenvermelde doen of je klikt met rechts op deze link en kies "Koppeling opslaan als..." :

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11 17:33
hmm die lieve leverancier van je kon dan toch gewoon een nieuwe voor je bestellen, en op het moment dat ie binnen was de psp omruilen? nu moet je weer met een broiefje en iets opsturen en hopen dat dat allemaal goed komt. terwijl regelen met je leverancier blijkbaar slechts een blokje om betekent voor jou ;-)

Verwijderd

Topicstarter
engelbertus schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:38:
hmm die lieve leverancier van je kon dan toch gewoon een nieuwe voor je bestellen, en op het moment dat ie binnen was de psp omruilen? nu moet je weer met een broiefje en iets opsturen en hopen dat dat allemaal goed komt. terwijl regelen met je leverancier blijkbaar slechts een blokje om betekent voor jou ;-)
Ja,...in principe had ie dat ook voorgesteld, alleen kan hij me niet garanderen dat hij van Sony een dead pixel-vrije exemplaar krijgt. En als ik hem zèlf opstuur naar Sony, volgens de normale garantieprocedure, dan heb ik die zekerheid wèl. Dus vandaar.....

Maar ik heb inmiddels een splinternieuwe PSP ontvangen, zonder dead-pixels uiteraard...! Nu maar hopen dat dat ook zo blijft. :)
Pagina: 1