5G iPods

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-02 20:39

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Ik begin dit topic omdat deze maand er 5G iPods mogelijk aan zitten te komen. Lees dit maar eens. Op de frontpage woedde een hele discussie over krasjes. Voor de rest is er voor de aankondiging van de nano al het nodige gezegd over een eventuele video functie. Ook op de frontpage wordt hier het nodige over gezegd. Zijn er nog meer functies die de apple minnende tweakers hopen te zien bij de volgende iPods?

Daarnaast wil ik ook graag wat suggesties. Het bovenstaande nieuwsitem lijkt vooral gebaseerd te zijn op het volgende nieuwsitem. Eerlijk gezegd vind ik de gegeven argumenten nu niet echt staan als een rots om te bewijzen dat er nieuwe iPods komen. Ik was komende week dan ook (voor dat ik dit bericht las dus) van plan om de 60gb versie te halen. Nu twijfel ik toch stiekem omdat ik in het geval van de 5g introductie er alleen maar op vooruit kan gaan. Of ik koop een nieuwe iPod met nieuwe features, of een 4g iPod 60gb voor minder geld. Maar goed zoals gezegd zijn de tekenen zo vaag...

Dus:
- Is het verstandig om nu een iPod te kopen?
- Komen er deze maand echt 5g Ipods? Ik heb namelijk weinig meer info kunnen vinden dan het apple insider artikel
- Welke functies willen wij graag zien in nieuwe iPods, op de frontpage wordt door een aantal mensen zelfs gesuggereerd dat apple in het high end segment achter loopt door het niet hebben van een video functie bijvoorbeeld.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32
Waar rook is, is vuur.. Oftewel, er zal binnen korte tijd ongetwijfeld een 5g iPod aankomen... Dat maakt het nu natuurlijk niet slim om er 1 te kopen, want misschien krijg je straks meer voor minder. Of je bereid bent daar op te wachten moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk.

Ik zou zelf graag bijvoorbeeld een memo-functie willen hebben, mogelijkheid tot synchronisatie met Windows apps. (ookal gebruik ik zelf een iBookje :)), of bijvoorbeeld een langere accu-duur..... Verder is ie prima zoals ie is:)..

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 20:29
zit er in de software van de iPod nano geen memo functie?
als ze het nano clickwheel gaan gebruiken zullen ze wss ook de software van de nano gaan utiliseren

anyway ben toch wel benieuwd

er staat toch een iPod 20 gig op mijn verlanglijstje, maar dat is nog niet voor direct over 2 maandjes ofzo

greetings

shello

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Dus:
- Is het verstandig om nu een iPod te kopen?
Als je nu een iPod wilt, moet je er nu een kopen.
- Komen er deze maand echt 5g Ipods? Ik heb namelijk weinig meer info kunnen vinden dan het apple insider artikel
Waardoor denk je dat er hier ook maar iemand is die daar een gericht antwoord op kan geven? Apple kondigt nooit van tevoren aan wanneer nieuwe producten komen. Degenen die wel weten wanneer nieuwe producten komen moeten een dikke NDA tekenen en gaan hier dus echt niets posten. Je hebt enkel een bericht van een geruchtensite en dat maakt dit topic zinloos.
- Welke functies willen wij graag zien in nieuwe iPods, op de frontpage wordt door een aantal mensen zelfs gesuggereerd dat apple in het high end segment achter loopt door het niet hebben van een video functie bijvoorbeeld.
Je koopt wat je nodig hebt. Het merendeel van de markt lijkt nog geen videofunctie nodig te hebben. IMHO is video op een dergelijk scherm ook onzinnig. De iPod is dus wat dat betreft goed genoeg. FM Radio? Memo-recorder? Apple heeft voor dergelijke functies de ruimte gelaten aan fabrikanten als Griffin.
Ik zou zelf graag bijvoorbeeld een memo-functie willen hebben, mogelijkheid tot synchronisatie met Windows apps.
Het staat misschien niet levensgroot op de doos maar een iPod synchroniseert prima met een Windows machine. De agenda en kalender laat zich prima synchroniseren met MS Outlook, foto's werken met Adobe Album, of direct via een map. It's all in the manual.

Launching containers into space

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zolang er nog geen officiële aankondiging is, heeft het weinig nut om te vragen of je het beste nu een iPod kunt kopen of nog beter even wacht. Zonder dat de eventuele vernieuwingen bekend zijn, vergelijkt het zo lastig, nietwaar?
Dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.