Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Een paar dagen geleden heb ik mijn Palm-powered PDA ingeruild voor een PocketPC PDA/telefoon. Ik heb 'm inmiddels redelijk naar wens geconfigureerd, maar ik loop nog tegen één ding aan: de standaardduur van een afspraak (namelijk 1 uur).
Ik heb echt een ontzettende hekel aan afspraken in mijn agenda waar een 'duur' word aangegeven, ik wil alleen een begintijdstip (dus > default duration: 0). Ik kan nergens een optie vinden die daarvoor zorgt en van Google/GoT word ik ook niet veel wijzer, ik kom überhaupt nergens zo'n zelfde vraag tegen.

Als software gebruik ik Agenda Fusion 7, ook daar is in de opties niks te vinden - net zo min als in de standaard ppc agenda software.

Wie helpt me uit de brand?

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Hoezo? je kunt toch gewoon als begin en eindtijd hetzelfde aangeven. Of begrijp ik je verkeerd?

• Korakal
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Jawel, dat kan wel maar da's een extra actie die je moet uitvoeren. Ik wil het graag per default op lengte 0 hebben.

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bij mijn weten kan dat niet standaard maar ik ken agenda fusion niet... Het zal afhangen wat de gebruikte applicatie aan opties biedt. Misschien zijn er alternatieven die wel doen wat je wilt... Maar mogelijk hebben andere tweakers nog een idee.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 13:29
Je kunt Pocket Informant nog proberen.

• Korakal
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Die heb ik ook geprobeerd; helaas zit daar die optie ook niet in. Mijn voornaamste bezwaar tegen Pocket Informant is overigens dat 'ie veel te zwaar is (trage software). Ik wil dus sowieso niet van agenda software die ik nu gebruik (Agenda Fusion) switchen.
Ik vermoed dat er ergens een registersleutel zou moeten zijn die voor alle PIM software op een Pocket PC zoiets zou kunnen regelen, omdat de database die voor de afspraken wordt gebruikt ook onafhankelijk is van de PIM software die je gebruikt.
Pagina: 1