CD branden met Plextor PX-712a onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-02 14:04
Ik heb sinds het updaten van xp met sp2 het probleem dat de Plextor alleen maar DVD wil branden. De nieuwste firmware voor de branden 712A107 geeft nog steeds hetzelfde probleem. Nero CDwin, met geen enkele software kan ik een CD bakken.
CD's van Maxel, of het eigen merk van Lidl, vergeet het.
DVD's brandt hij zonder probleem.
Heeft iemand dezelfde narige ervaring met deze brander?

a backup is a man's best friend

• Heyster
Niemand?

Verwijderd

Plextor staat erom bekend dat niet alle media wordt "gepakt.....dus probeer eens wat andere merken. Zoals Philips, Verbatim of Mmore.

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-03 20:50

GVR

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:04:
Plextor staat erom bekend dat niet alle media wordt "gepakt.....dus probeer eens wat andere merken. Zoals Philips, Verbatim of Mmore.
Mijn ervaring is juist dat plextor met nog geen enkel merk moeite heeft gehad.

Als je toevallig nog beschikt over een 2e brander in huis, dan kan je kijken of het aan de brander ligt, of toch softwarematig iets mis is.

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:07:
[...]

Mijn ervaring is juist dat plextor met nog geen enkel merk moeite heeft gehad.

Als je toevallig nog beschikt over een 2e brander in huis, dan kan je kijken of het aan de brander ligt, of toch softwarematig iets mis is.
Ah oke...............dit is wel mijn ervaring.......zelfs na firmware updates......en daar zijn ze o.a. nou net voor. Ander media pakte deze toen wel.
Zit er nog garantie op de brander? normaal bij Plextor 2jaar.

Edit: Oja...kijk een op de site van Plextor......hier staat ook welke media geen problemen geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 10:26 ]

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bekend probleem met de Plextor 708, maar misschien met de 712 ook nog wel, was dat ze soms opeens geen cd's meer konden branden en/of lezen. Enige remedie was dan RMA, soms tot drie keer toe.

• Heyster
drfruit schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:33:
Bekend probleem met de Plextor 708, maar misschien met de 712 ook nog wel, was dat ze soms opeens geen cd's meer konden branden en/of lezen. Enige remedie was dan RMA, soms tot drie keer toe.
Inderdaad. Ze sturen me een nieuwe, en als ze zich niet melden mag ik de oude na 2 weken vernietigen. Ben tevreden met de service van Plextor.

Verwijderd

De service van Plextor is idd uitstekend...................maar het mag dan ook iets extra's kosten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 10:58 ]

Pagina: 1