Pioneer DVR 108 brandt (waarschijnlijk) niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hallo,

Een half jaar geleden ongeveer heb ik deze pc gekocht, ik brand niet veel (tot gisteren pas 1 keer geprobeerd, mislukt overigens), maar nu het me gisteren nog 2x mislukt is begin ik me toch wel wat zorgen te maken.

Mijn brander is een DVR 108 van Pioneer, en de firmware is al op de laatste versie van Medion.

Heeft iemand misschien een idee?

Ik heb geprobeerd te branden op Intenso, Memorex en een onbekend goedkoop merk, maar deze deden het op mijn ouwe pc (ook een Pioneer brander) wel goed. Het branden met een A-merk moet ik nog proberen (k heb er namelijk geen in huis )

Bij voorbaat dank!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:25
Wat bedoel je precies met mislukt? Een DVD-R kan op vele manieren mislukken.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
T was een DVD+R.

Nou toen ik GTASA had gebackupt om mn brander te testen, kreeg ik een install error toen ik de DVD erin duwde, ik heb het 2x geprobeerd te branden.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Dutch_Razor schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 00:29:
T was een DVD+R.

Nou toen ik GTASA had gebackupt om mn brander te testen, kreeg ik een install error toen ik de DVD erin duwde, ik heb het 2x geprobeerd te branden.
Dat is waarschijnlijk dan de kopieer beveiliging, probeer eens een data dvd te fikken van spullen die op je hdd staan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me