Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Slaolie pc

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 15:47
Ik ben bezig met het maken van een vrij extreme mod, een pctje in een bak/aquarium met slaolie te bouwen. Ik heb de componenten al bij elkaar:

barebone moederbord
cellie 900
32 mb ram ( moet ff meer in )
15 gig hddje
rest onboard.

een "behuizing" moet ik nog kopen, ik dacht zelf aan een 15 liter aquarium van plastic, of een chemobox, maar die zijn niet doorzichtig.
Mischien dat er iemand is die nog wat tips heeft, het leek me leuk om het progres op got te zetten.
en welke slaolie kan ik het beste gebruiken?

greetz

ps: damn kabeltje van digicam is ff weg, als ik hem heb upload ik ff een foto van de componenten die er in komen.

[ Voor 17% gewijzigd door __xeno__ op 01-10-2005 23:11 ]

Verwijderd

Pfff.

als je had gezocht dan had je de Tweakers database weer wat minder belast - met deze onnutige post -

: http://gathering.tweakers...%5Bq%5D=pc+olie&where=GoT

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• __xeno__
sorry, wat kunnen jullie zeiken zeg, iedereen post zijn mod progress hier toch, waarom zou ik deze mod
hier dan niet kunnen posten ? wat mag je hier nog wel posten?

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
Nou, nou, rustig jongens :) De laatste tijd lees ik hier op GoT nogal wat aggresieve reacties :/ We zijn hier toch om elkaar te helpen?
Trouwens voor een "Case in Progress" (CiP) moet je toestemming vragen maar dit is toch geen echte CiP dacht ik? :) Gewoon een vraag. Hopelijk heb je hier iets aan: http://www.oilcomputer.com/

edit: Hier is een wiki van die Duitser zijn olie-pc: http://www.markusleonhardt.de/wiki/index.php/Index

[ Voor 16% gewijzigd door D-Three op 01-10-2005 23:24 ]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:53
Tip: laat de HDD en andere onderdelen met bewegende delen uit de olie. Dat levert namelijk iets teveel wrijving op als de olie eenmaal goed is doorgedrongen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• __xeno__
ok thanx;),
gedistileerd ( of is dat met een t :S) geleid ook niet toch ?

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

__xeno__ schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 23:26:
ok thanx;),
gedistileerd ( of is dat met een t :S) geleid ook niet toch ?
Nee, maar aangezien er bij het onderdompelen van een moederbord toch altijd het nodige aan achtergebleven soldeerflux oplost, plus hier en daar wat metaal corrosie, blijft demi water niet lang isolerend.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik denk dat de redenen voor dit slotje hierboven al enigszins uitgelegd zijn :) Er zijn voorbeelden zat van andere mensen die hun PC in slaolie gestopt hebben, daar kan je beter eerst naar zoeken, daat staan al een heleboel antwoorden op je vragen in. Als je een CIP wilt beginnen, zul je toch eerst een aanvraag daartoe moeten indienen, zie de CM&E policy.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.