[InterNLnet] 10MB (ADSL2+) voor 32.95

Pagina: 1
Acties:

• f.heinen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-02-2025
Ik was op zoek naar een VoIP provider en dus ook even aan het surfen op de site van Optibel (dochteronderneming/afdeling of zoiets binnen InterNLnet).

Zie ik op hun site (van InterNL.net) een aanbieding van 32.95 voor een 10MB ADSL 2+ lijn staan. Ik heb hun gebeld en zij claimen de 1e te zijn wie ook werkelijk ADSL 2+ kunnen leveren. Of dit waar is weet ik niet. Verder zeiden ze ook nog dat zij de goedkoopste zijn. Dit is niet waar want SpeedXS is in iedergeval een paar euries goedkoper per maand.

Iemand al ervaring met InterNL en deze 10MB lijn?

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

InterNL verzorgt ook ADSL2 voor surfsneladsl, en dan voor 28 euro. Hier loopt ook een topic over.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Deze thread geeft een link naar een overzicht met providers die ADSL2+ aanbieden:

GoT 20Mbit en sneller Abbo overzicht

De goedkoopste? Nee lijkt me niet....

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
f.heinen schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:28:
Ik was op zoek naar een VoIP provider en dus ook even aan het surfen op de site van Optibel (dochteronderneming/afdeling of zoiets binnen InterNLnet).

Zie ik op hun site (van InterNL.net) een aanbieding van 32.95 voor een 10MB ADSL 2+ lijn staan. Ik heb hun gebeld en zij claimen de 1e te zijn wie ook werkelijk ADSL 2+ kunnen leveren. Of dit waar is weet ik niet. Verder zeiden ze ook nog dat zij de goedkoopste zijn. Dit is niet waar want SpeedXS is in iedergeval een paar euries goedkoper per maand.

Iemand al ervaring met InterNL en deze 10MB lijn?
De eerste? Volgensmij doet Versatel dat al weer een tijdje momenteel. Beetje aparte uitspraak om te doen lijkt mij.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.