Toon posts:

compex waveport wl11 driverproblem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een oude compex waveport wl11 pcmcia kaartje
en heb daar de drivers voor gedownload via www.driverguide.com
dan wordt me kaartje gewoon geinstalleerd samen met een configuration utlillity
het rare is alleen, dat me kaartje wordt geinstalleerd als een lan verbinding en niet als een wlan verbindigng, dit houdt in dat ik persee de draadloze conf. uttlity moet gebruiken, en niet de staan configuratie van xp kan gebruiken,

ik krijg via de utility wel het netwerk aan de praat als er geen beveiloiging op staat, maar daarna met enkele vorm van beveiliging kan ik niet meer connecten,

ik heb al gekeken of me wireless zero configuration aan staat, maar ook dit is het geval

weet iemand hoe ik toch de standaard configuratie utillity van windows kan gebruiken,
zodat ik verder kan, alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook geprobeerd, om via netwerk eigenschappen de drivers handmatig te configureren maar ook dit wou nit baten....

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 16:26
http://www.compex.com.sg/driver.asp?t=Driver&s=1

Probeer die drivers eens?

Volgens mij is de WL11 trouwens een rebranded Orinoco Gold kaartje, dus hoogstwaarschijnljik werken die drivers ook wel gewoon (al dan niet geforceerd installeren)

Verwijderd

Eventueel kan je even kijken welke chipset je kaart precies gebruikt en de driver bij de chipsetfabrikant wegplukken. Deze hele grote lijst met wlan-adapters en chipsets kan je daarbij waarschijnlijk helpen :)