Toon posts:

Computer loopt vast bij opstarten van spel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer is net nieuw en hij werkte tot voorheen perfect! Alleen sinds 2 dagen geeft deze een error aan dat ik een cd-rom erin moet doen maar welke staat niet aangegeven :? Maar, hij speelt alles maar dan ook alles goed af en soepel maar als ik flight simulator 2004 opstart, dan loopt die vast. Wel heb ik opgemerkt dat als me pc fs2004 opstart dat de CPU gelijk 100% word. Mijn specs:

AMD Athlon 3000+ (boxed)
nVidia GeForce 7800GTX 256MB (PCIX)
1024MB-RAM
250GB HDD
Windows Media Center 2005 edition

Wat kan er mis zijn? En wat kan de oplossing zijn.
Heeft iemand een oplossing, of kent iemand dit probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 22:29 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Wat voor voeding heb je? En wat is nou precies het probleem? Ik kan hier geen wijs uit worden:
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:22:
Mijn computer is net nieuw en hij werkte tot voorheen perfect! Alleen sinds 2 dagen geeft deze een error aan dat ik een cd-rom erin moet doen maar welke staat niet aangegeven :? Maar, hij speelt alles maar dan ook alles goed af en soepel maar als ik flight simulator 2004 opstart, dan loopt die vast. Wel heb ik opgemerkt dat als me pc fs2004 opstart dat de CPU gelijk 100% word. Mijn specs:

AMD Athlon 3000+ (boxed)
nVidia GeForce 7800GTX 256MB (PCIX)
1024MB-RAM
250GB HDD
Windows Media Center 2005 edition

Wat kan er mis zijn? En wat kan de oplossing zijn.
Heeft iemand een oplossing, of kent iemand dit probleem?
Want je hebt hem net nieuw en hij deed het tot voorheen perfect?! Dat kan natuurlijk niet. Dat de CPU 100% wordt is logisch. Maar ik vind het een vaag bericht, typ deze eens opnieuw in ABN aub.

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 22:04
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met een GeForce 6600, zodra ik een spel opstart schiet de computer "uit". Tot op zekere mate; fans etc. blijven draaien, terwijl de videokaart ermee stopt. Voltage's blijven gewoon binnen de veilige marges..

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
.Peter schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 13:21:
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met een GeForce 6600, zodra ik een spel opstart schiet de computer "uit". Tot op zekere mate; fans etc. blijven draaien, terwijl de videokaart ermee stopt. Voltage's blijven gewoon binnen de veilige marges..
Dit klinkt gewoon als een voeding probleem. Probeer het eens met een zwaardere (MERK!) voeding. Dus geen 500w voeding van 30 euri ofzo.

Xbox360 gamerprofile

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 10:46

silitek

Tubes Only

Is de boel overgeclockt???...TE ver dan loopt het systeem ook vast

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Topicstarter
Niet overklocked, maar hij doet het opeens weer:? Alleen soms krijg ik errors maar dit probleem is opgelost!
Pagina: 1