Toon posts:

NFS-U2 en LAN-play

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren & dames gamers,

Ik krijg het niet voor elkaar om een eigen LAN game op te zetten. Ik ben zelf de server en heb een lobby gecreeerd met daarin een game. De anderen kunnen mij als server (lobby) wel zien en melden zich aan. Wat zij vervolgens moeten doen is "Join Game" van die games die ik gecreeerd heb.
Maar....
Ze zien helemaal geen 'games' waarin ze kunnen joinen.
Waar gaat het mis? Iedereen heeft dezelfde versie en updates.

Alvast bedankt!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-12 22:48
Heb je al geprobeerd om de desbetreffende poorten open te zetten die het spel nodig heeft?
Wat heb je verder al geprobeerd?

Vervolgens zou je dit in SPV moeten vragen, ipv SGD.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
er zijn een stuk of 5 specificaties van de server die je hebt opgezet. Dit begint met het type race (sprint, drag etc)
Al deze opties kunnen ook bij de clients ingevoerd worden. Alleen wanneer deze allemaal overeenkomen tussen client en server kan de client de server zien en joinen.
succes.

• n3ck
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-07 19:47
Je probeert niet toevallig een spel over een vpn verbinding te spelen (of firewalls die eea in de weg zitten ofzo)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:35

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

bigfoot1942 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 23:09:
er zijn een stuk of 5 specificaties van de server die je hebt opgezet. Dit begint met het type race (sprint, drag etc)
Al deze opties kunnen ook bij de clients ingevoerd worden. Alleen wanneer deze allemaal overeenkomen tussen client en server kan de client de server zien en joinen.
succes.
Inderdaad, wij zijn vorig jaar op een LAN ook een hele poos bezig geweest. Bleek dat het kwam doordat op de clients niet voor het jusite race type gekozen was. beetje kansloos systeem eigenlijk, mgoed, check dat ff :)

Netwerk en versie/mate van legaalheid spelen geen rol hierin, anders zag je de lobby al niet eens.

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 01-10-2005 23:16 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1