Specs:
MSI K8N Neo 4 platinum
AMD 3200+
1024mb kingston ram
2x maxtor 200gig s-ata raid0
Windows XP PRO SP2 inc. alle updates
Probleem:
Na het kiezen van "uitschakelen" in windows, sluit m'n systeem af. Nadat hij 1sec uit staat springt hij echter direct weer aan. Door de powerknop 4 sec ingedrukt te houden valt hij uit en blijft hij uit. Wanneer ik in Windows zelf 1x op de powerknop druk sluit hij af maar start hij eveneens direct erna weer op. Het maakt dus niet uit of ik zelf op uitschakelen klik, of dat ik hem laat afsluiten via de powerknop.
Hij schakelt de PC ook echt uit, het is dus geen reboot direct na afsluiten. Je ziet dat alles uitvalt, 1 sec later gaat alles weer aan.
Dingen die ik heb geprobeerd:
BIOS update naar versie 1.5
De computer automatisch opnieuw opstarten uitgezet
Vanalles in de bios al aan ern uit gezet.
Alle wake-on shit staat uit, dus daar ligt het probleem ook niet.
Het is duidelijk geen Windows probleem, aangezien de pc gewoon echt uit gaat.
Ben benieuwd of iemand het weet.
MSI K8N Neo 4 platinum
AMD 3200+
1024mb kingston ram
2x maxtor 200gig s-ata raid0
Windows XP PRO SP2 inc. alle updates
Probleem:
Na het kiezen van "uitschakelen" in windows, sluit m'n systeem af. Nadat hij 1sec uit staat springt hij echter direct weer aan. Door de powerknop 4 sec ingedrukt te houden valt hij uit en blijft hij uit. Wanneer ik in Windows zelf 1x op de powerknop druk sluit hij af maar start hij eveneens direct erna weer op. Het maakt dus niet uit of ik zelf op uitschakelen klik, of dat ik hem laat afsluiten via de powerknop.
Hij schakelt de PC ook echt uit, het is dus geen reboot direct na afsluiten. Je ziet dat alles uitvalt, 1 sec later gaat alles weer aan.
Dingen die ik heb geprobeerd:
BIOS update naar versie 1.5
De computer automatisch opnieuw opstarten uitgezet
Vanalles in de bios al aan ern uit gezet.
Alle wake-on shit staat uit, dus daar ligt het probleem ook niet.
Het is duidelijk geen Windows probleem, aangezien de pc gewoon echt uit gaat.
Ben benieuwd of iemand het weet.