Hoi,
ik ben nieuw op het forum, dusik hoop dat ik goed post!
Het volgende:
Ik heb een nieuwe videokaart gekocht. De asus v9999/td. Een agp kaartje. Ik heb mijn oude agp drivers en video geuninstalled en de nieuwe geinstalled. Alles leek te werken!
Nu het probleem:
Als ik bijvoorbeeld counterstrike zit te spelen, dan begint hij op de 30 seconde te schokken. Een heel kort schokje. Des te meer ik open heb op de achter grond, des te vaker hij schokt. Met schokken bedoel ik niet alleen het beeld, maar het lijkt wel het complete systeem. Als ik bijvoorbeeld winamp op de achtergrond heb draaien, happert de muziek ook! Ik hoop dat iemand kan helpen!!!
wat heb ik geprobeerd:
een tool gedraaid om te kijken of de voltages kloppen van mijn systeem. Dit was het geval.
asus docter gedraait en de settings omlaag gezet.
agp snelheid van 8x naar 4x gezet
bios op agressive gezet ipv optimal.
een aantal stroomvoorzieningen in de kast lost gemaakt.
nieuwste drivers geinstalleerd.
Mijn specs zijn:
windows XP sp2
cpu: AMD athlon XP 3000+
reuze bedankt als iemand wil helpen!!!
mobo: A7n8x deluxe rev 2.0
adapter1: sis300/305
adapter2: NVIDIA geforce 6800 (asus v9999/td)
driver: versie 78.01 geinstalleerd
ik ben nieuw op het forum, dusik hoop dat ik goed post!
Het volgende:
Ik heb een nieuwe videokaart gekocht. De asus v9999/td. Een agp kaartje. Ik heb mijn oude agp drivers en video geuninstalled en de nieuwe geinstalled. Alles leek te werken!
Nu het probleem:
Als ik bijvoorbeeld counterstrike zit te spelen, dan begint hij op de 30 seconde te schokken. Een heel kort schokje. Des te meer ik open heb op de achter grond, des te vaker hij schokt. Met schokken bedoel ik niet alleen het beeld, maar het lijkt wel het complete systeem. Als ik bijvoorbeeld winamp op de achtergrond heb draaien, happert de muziek ook! Ik hoop dat iemand kan helpen!!!
wat heb ik geprobeerd:
een tool gedraaid om te kijken of de voltages kloppen van mijn systeem. Dit was het geval.
asus docter gedraait en de settings omlaag gezet.
agp snelheid van 8x naar 4x gezet
bios op agressive gezet ipv optimal.
een aantal stroomvoorzieningen in de kast lost gemaakt.
nieuwste drivers geinstalleerd.
Mijn specs zijn:
windows XP sp2
cpu: AMD athlon XP 3000+
reuze bedankt als iemand wil helpen!!!
mobo: A7n8x deluxe rev 2.0
adapter1: sis300/305
adapter2: NVIDIA geforce 6800 (asus v9999/td)
driver: versie 78.01 geinstalleerd