Ik heb problemen met een MX3100 set. Het toetsenbord van deze set is merkbaar trager dan een toetsenbord wat ik aansluit via de PS2 poort. Als ik heel snel een aantal keys achter elkaat tik, dan verschijnen ze iets later dan wanneer ik ze intik. Dit gaat echt uit over milliseconden, maar als ex-die hard gamer
merk je zoiets toch wel. Als je zo rond de 500 aanslagen per min over het toetsenbord raast merk je gewoon dat je op den duur 2 toetsen vooruit ligt. Het lijkt net trage dikke stroop, ipv dat ze over het beeldscherm vliegen. Ik heb deze set aangesloten op mijn laptop, maar ook hier hetzelfde probleem. Dan zul je natuurlijk denken dat het aan die set ligt. Ik heb dus waar ik werk even een nieuw setje hier neergezet, en ja hoor... precies hetzelfde probleem. Ook weer op PC èn laptop geprobeerd, maar hij blijft traag. Zonder setpoint drivers geprobeerd, met setpoint 2.40 geprobeerd, het lost niks op.
Volgens mij is dit gewoon een slechte set van logitech waar ze niet genoeg tijd aan hebben besteed, of de revisie is ruk ofzo. Ik weet het ook niet.
Heel misschien dat iemand het wel weet?
Ik snap niet dat ik de enige ben met dit probleem. Ik las het maar bij één iemand anders op GoT, en op google krijg ik er niets over gevonden. Zijn er hier gewoon zo ontzettend weinig mensen die die set hebben, of typt iedereen zo traag dat het niet merkbaar is?
Extra info:
- Alles op PS2 aansluiten geeft geen beter effect.
- Ook in DOS doet hij precies hetzelfde.
Volgens mij is dit gewoon een slechte set van logitech waar ze niet genoeg tijd aan hebben besteed, of de revisie is ruk ofzo. Ik weet het ook niet.
Heel misschien dat iemand het wel weet?
Ik snap niet dat ik de enige ben met dit probleem. Ik las het maar bij één iemand anders op GoT, en op google krijg ik er niets over gevonden. Zijn er hier gewoon zo ontzettend weinig mensen die die set hebben, of typt iedereen zo traag dat het niet merkbaar is?
Extra info:
- Alles op PS2 aansluiten geeft geen beter effect.
- Ook in DOS doet hij precies hetzelfde.
[ Voor 4% gewijzigd door benchMarc op 01-10-2005 20:03 ]