Toon posts:

Systeempictogrammen Audigy 2 Notebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Misschien ga ik nu een beetje een domme vraag stellen, maar ik doe het toch want ik kom er echt niet uit.

Ik ben de gelukkige eigenaar van een Audigy 2 ZS notebook geluidskaart en deze werkt prima. Het probleem is echter dat ik de twee pictogrammen uit mijn systeemvak op de taakbalk weg wil hebben, maar dit lukt me gewoon niet. De pictogrammen zijn "Creative Volumeregeling" en "Hulpprogramma's voor soundblaster-prestaties". Ik heb de help geraadpleegd en nog wat andere dingen op internet, maar kom niet verder. Iemand die dit weet? Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 19:28 ]

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Je kunt gebruik maken van msconfig om deze services uit te zetten.
De volumeregeling heet 'ctsysvol'. Zonder ctsysvol kan de kaart prima functioneren, maar of het zonder het hulpprogramma voor prestaties nog goed gaat is een tweede. Uiteraard eenvoudig te controleren.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
Tony Vroon schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:34:
Je kunt gebruik maken van msconfig om deze services uit te zetten.
De volumeregeling heet 'ctsysvol'. Zonder ctsysvol kan de kaart prima functioneren, maar of het zonder het hulpprogramma voor prestaties nog goed gaat is een tweede. Uiteraard eenvoudig te controleren.
Ik weet dat je de services uit kan zetten, maar dat is nu net wat ik niet wil. Ik wil graag dat de Services blijven draaien, maar dat de pictogrammen niet weergegeven worden. Bij heel veel applicaties kun je dit instellen, maar hier krijg ik dit niet voor elkaar. Iemand enig idee?

• lorenzovds
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik neem aan dat je WinXP hebt?

Dan druk je gewoon je rechtermuisknop op dat < pijltje op je taakbalk.
Dan naar Eigenschappen

Onderaan staat een vinkje: Niet-actieve pictogrammen opruimen
Daarnaast de knop: Aanpassen openen

Dan zoek je in die lijst die 2 pictogrammen op en dan zet je hem op: Nooit weergeven..
Dan zijn ze (zo goed als) weg..
Is wel niet de meest ideale oplossing.. Maar zo ben je ze wel even uit zicht..

Voor de echte oplossing heb ik geen idee om eerlijk te zijn..

Succes!