Toon posts:

Gamen op de tv-out & iets anders doen op de monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag kunnen gamen op de tv (via tvout) en dat er ondertussen gewoon iemand achter de pc kan msnen bijvoorbeeld...
is er een mogelijkheid via software om te zeggen... wanneer San Andreas opstart, dit alleen afspelen op Tv?
Of moet ik daar persé een nieuwe videokaart voor hebben (ik ga toch binnen een week of 2 een nieuw systeem halen, budget = 150 vor de videokaart)?
Ik heb dus bij mij in de buurt een winkel en daar verkopen ze (alleen maar) systemen met twee monitoren en kunnen er twee mensen tegelijk op werken, maar de verkoper wil mij niet vertellen hoe het zit (of hij weet het niet)... dus dat schiet niet op, maar misschien weten jullie wat?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, het is zeker mogelijk als je videokaart twee uitgangen hebt, let wel op dat voor relaxt multi-user gebruik je toch zeker een dual core processor nodig hebt, anders zit gebruiker 1 te snel gebruiker 2 in de weg.

There is no place like ::1

Verwijderd

Maar dan zit je nog wel het probleem met de toetsenbord en muis.

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 11:11

Kortfragje

......

Je zou eventueel kunnen overwegen te gamen met een joypad en je toetsenbord / muis instellingen volledig uit GTA te halen.

maar mijn ervaring is dat zelf met een goede videokaart (6800 GT) het gamen via de TV-Out om de een of andere reden toch minder vloeiend gaat dan op de monitor..... Ik ben ook bang dat het lastig wordt je secondary display voor alleen gamen te gebruiken....

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook bang dat het lastig wordt je secondary display voor alleen gamen te gebruiken...
.
Daar draait het hem juist om... want ik game nu al op de tv (gaat perfect), of kijk een film... maar dan is het vervelend dat je niet ff op internet kan oid.

Joystick heb ik al, ook een programmaatje om de muis met de joy te besturen.
let wel op dat voor relaxt multi-user gebruik je toch zeker een dual core processor nodig hebt,
. Ik had mijn keuze zowiezo al op de X2 3800+ laten vallen. Ook voor het maken van muziek & webdesign ideaal.

Is overigens twee videokaarten trouwens geen optie? Er zijn moederborden met agp & pciE geloof ik...dus de oude agp en de nieuwe pciE gebruiken!?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 19:16 ]