Toon posts:

kabel mist bij etherlink 3 pcmcia netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik yheb onlangs een tecra 8000 (toshiba) laptop aangeschaft. hierbij zat een etherlink 3 pcmcia netwerkkaart. helaas ontbrak de kabel voor deze netwerkkaart. aangezien het een voor mij onbekend uitziende aansluiting was ben ik bij een aantal winkels langsgeweest om te informeren naar deze kabel. helaas wist niemand wat voor soort kabel ik nodig had.

ik zou dus graag willen weten wat voor soort kabel (of aansluiting) er nodig is voor mijn netwerkkaart.

de aansluiting lijkt op een platte uitgerekte USB aansluiting (4 mm hoog, 1.8 mm breed)
het model van de kaart is: 3com etherlink III (product ID: 3C589D-TP)

ik zou het helemaal geweldig vinden als er iemand weet waar ik deze kabel zou kunnen kopen.

BVD Eedze Kooyker

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Helaas zijn deze kabeltjes zeer moeilijk te krijgen, ook omdat zelfs binnen de 3Com 3C58-familie er verschillende soorten zijn, die voor de 3C589A en B passen niet meer op de C en D versies.

Het beste advies is om even wat 2e hands sites na te lopen en een nieuwe (?) te kopen, met kabeltje. Voor 2-3 tientjes ben je er zeker al, met wat geluk voor minder.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Bij 3Com kun je op de site de typenummers van de benodigde kables (dongle) vinden. Je mag me ook mailen, want gezien die dingen nog wel eens kapot gaan (mensen trekken ze stuk *zucht*), heb ik ooit eens een voorraadje van het spul ingeslagen waarvan je voor een schappelijk prijsje wel een over kunt nemen).

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 15:31
ik heb er een liggen, meerdere zelfs.. mag je voor 2,50 hebben + verzendkosten..

Mail me maar, staat in profiel een emailadres.

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone