I've GoT a solution
Er zijn linux-clients waarmee je op een Windows Terminal kan inloggen.
Linux gebruikt een eigen variant van een Terminal Service, en heeft ook zo z'n eigen clients zover ik weet. Die zijn er overigens ook voor het Windows platform.
Is tijdje geleden dat een maatje van me ermee is wezen stoeien, en zou ook niet meer weten welke aplicaties die daarvoor heeft gebruikt om het werkende te krijgen.
Linux gebruikt een eigen variant van een Terminal Service, en heeft ook zo z'n eigen clients zover ik weet. Die zijn er overigens ook voor het Windows platform.
Is tijdje geleden dat een maatje van me ermee is wezen stoeien, en zou ook niet meer weten welke aplicaties die daarvoor heeft gebruikt om het werkende te krijgen.
Ey!! Macarena \o/
werkt die ook onder ubuntuVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:13:
Je had wel iets meer moeite mogen doen...
http://www.tightvnc.com/download.html
I've GoT a solution
Verwijderd
Zit toch sourcecode bij.... Neem aan dat je zelf eventueel wat kan fabrieken...werkt die ook onder ubuntu
X of vnc wordt daar i.d.d. meestal voor gebruikt
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
nee nie echt ben een beginnerVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:17:
[...]
Zit toch sourcecode bij.... Neem aan dat je zelf eventueel wat kan fabrieken...
I've GoT a solution
Geeft niks, betekent alleen dat je dus voorlopig nog even zoet bent met het lezen van alle documentatie die bij de diverse sites te vinden is
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
maar er is dus niks kan en klaars te vinden voor ubuntu
ik heb ook gezocht maar heb niks gevonden
ik heb ook gezocht maar heb niks gevonden
I've GoT a solution
Dan stel ik voor dat je hierbij begint: [google=ubuntu vnc]
Dit is echt een uitermate eenvoudige vraag waar je met wat eigen onderzoek allang een oplosisng had gevonden
Volgens mij valt het nogal mee met hetgeen je zoekt voordat je hier post dat je niets kan vinden. Zoek in het vervolg wat harder
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()