Toon posts:

The suffering: Ties that Bind. Vast in 18 Born into This

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Titel zegt eigenlijk meer dan genoeg denk ik. Ik heb nu al zoveel figuren omgeknalt, en elke keer nadat ik een 'moeder' monster om zeep heb geholpen geef ik mezelf ook een paar klappen in monstermodus voordat er een volgende lading enge vruchten komt, maar ik ben nu al zo een half uur bezig maar er komt geen end aan. Walkthroughs zijn er nog niet te vinden helaas, iemand een idee of zijn er geen suffering spelers in da house ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 02:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok er is me wat opgevallen, uit die grote worm komen die hoofd/moeder monsters........dus ik neem aan dat meneer worm moet sterven, maar ik heb met me bazooka al zovaak op die worm geschoten er gebeurt gewoon geen reet!

Kom op, ik ben toch niet de enigste die dit spel speelt. Help een tweaker in nood!!!

Edit:
Nou ik heb nu zelfs praktisch in die worm gestaan, elke keer als er een nieuwe boss aan kwam meteen uitgeroeid en die worm ook meerdere klappen gegeven in beast modus.......er gebeurt gewoon helemaal niets. Hoop dat er nog iemand opstaat uit tweaker land anders word het wachten op een walkthrough of cheats als godmode etc. Baluh als games zo onduidelijk zijn, en dan zei zo'n gameking vanmiddag nog op TMF dat het spel best pittig is, volgens mij is ie blijven hangen bij het eerste level :z

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 15:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Van een ander forum begrepen dat je de eindbaas een paar keer moet aanvallen met je special attack! Ik heb het spel al weggekeild uit frustratie,succes!