Jouw advertentie hier??
Verwijderd
ik ben het nog maar net aan het spelen eigenlijk dus ik weet nog niet zoveel.
coole nick btw
coole nick btw
Zit nu in level 10... meestal ga ik voor een vorm van een running throw (dash+kick of dash+punch) als ik met het mannetje nader, dan een flipkick of legsweep terwijl ie plat ligt. Mannetjes die op de grond geraakt zijn staan jammergenoeg meteen weer op, dus meteen een triple haymaker (3x punch) of die eerste punch-punch-kick combo ertegenaan, dan gaat ie meestal wel plat, wederom flipkick of legsweep. Repeat ad infinitum.
Verder vind ik die kick die een evasion en een kick in een is wel gaaf (whirlwind kick?), voor de rest gebruik ik de combos weinig (teveel moeite voor te weinig gain).
Ook gaaf is het oppakken van spullen op de grond met een dash. Mannetje beuken tot ie z'n wapen dropt, even wegrennen, dan dashen, oppakken, schieten
Verder vind ik die kick die een evasion en een kick in een is wel gaaf (whirlwind kick?), voor de rest gebruik ik de combos weinig (teveel moeite voor te weinig gain).
Ook gaaf is het oppakken van spullen op de grond met een dash. Mannetje beuken tot ie z'n wapen dropt, even wegrennen, dan dashen, oppakken, schieten
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
hehe, precies 
mijn tactiek is hetzelfde als die van jou, alleen blijft ie toch nog wel effe liggen --> dan springen+shift of springen+kick, dan spring je gewoon bovenop em, gaan ze snel van dood
ook leuk bij die simpele guys in de eerste levels is telkens wegduiken als ie wil slaan en em dan in de rug te pakken
* AngelEyes is gevleid by SuB en vindt die van hem ook wel cool [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
mijn tactiek is hetzelfde als die van jou, alleen blijft ie toch nog wel effe liggen --> dan springen+shift of springen+kick, dan spring je gewoon bovenop em, gaan ze snel van dood
ook leuk bij die simpele guys in de eerste levels is telkens wegduiken als ie wil slaan en em dan in de rug te pakken
* AngelEyes is gevleid by SuB en vindt die van hem ook wel cool [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Jouw advertentie hier??
Bij de latere levels MOET je wel veel evaden; als je dat niet doet dan raggen ze flink door je block heen
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Pff...
* IceStorm heeft gewoon al moeite met level 3 [img=15,15]i/s/wink.gif[/img].. Ja op 'easy' [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]
Die camera went echt gewoon NIET
* IceStorm heeft gewoon al moeite met level 3 [img=15,15]i/s/wink.gif[/img].. Ja op 'easy' [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]
Verwijderd
Hmm misschien moet je dan je muis eens inverten ofzo.. Camera went toch wel op een gegeven moment?Op woensdag 17 januari 2001 22:01 schreef IceStorm het volgende:
Pff...
* IceStorm heeft gewoon al moeite met level 3 <a href="i/s/wink.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>.. Ja op 'easy' <a href="i/s/wink.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>
Ben level 3 maar opnieuw begonnen met invert muis uit
... En nu had ik opeens 5 hypo's en een half force field over aan het eind van het level
...
Pagina: 1