nou ik heb een vreemde fout (voor mij vreemd toch)
nou ik heb een systeempje draaien een iets ouder systeempje
kheb een Amd Sempron 2400+
768 mb ram draaien
als ik 256mb eruit haal en er 512 mb ram bijsteek
dan wordt die herkent door de bios , heb ik gecontroleerd...
maar windows zegt dan "De instructie op 0x7c90256d verwijst naar geheugen op 0x001c9494. De benodigde gegevens zijn niet in het geheugen geplaatst vanwege een I/O-Foutstatus van 0xc000009a."
wat ik ook nog gedaan heb is...ik heb eens proberen op te starten met 512 mb ram , doet ie niet(dit was me oude ramstick die ik dervoor ook had)
ik heb me oude ramstick met die nieuwe omgewisselt zodat ik terug 768 mb ram heb draaien en dan start ie ook weer op...ik snap het probleem niet echt...iemand die mij kan helpen?
alvast bedankt
nou ik heb een systeempje draaien een iets ouder systeempje
kheb een Amd Sempron 2400+
768 mb ram draaien
als ik 256mb eruit haal en er 512 mb ram bijsteek
dan wordt die herkent door de bios , heb ik gecontroleerd...
maar windows zegt dan "De instructie op 0x7c90256d verwijst naar geheugen op 0x001c9494. De benodigde gegevens zijn niet in het geheugen geplaatst vanwege een I/O-Foutstatus van 0xc000009a."
wat ik ook nog gedaan heb is...ik heb eens proberen op te starten met 512 mb ram , doet ie niet(dit was me oude ramstick die ik dervoor ook had)
ik heb me oude ramstick met die nieuwe omgewisselt zodat ik terug 768 mb ram heb draaien en dan start ie ook weer op...ik snap het probleem niet echt...iemand die mij kan helpen?
alvast bedankt