Toon posts:

Nvidea geforce 6600GT gamma probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Nvidea Geforce 6600GT, ik heb de drivers van de website van nvidea gehaalt. Het werkt ook allemaal prima, alleen ik zit met een probleem. Als ik me digitalvibrance aan wil zetten of me gamma hoger / lager werkt dit wel in windows. Maar niet in "Counter-Strike" als ik ingame zit en ik druk op alt-tab dan zie ik de digitalvibrance er wel doorheen komen. Het lijkt dus of counter-strike dit blokt ofzo maar lijkt me niet want is voorheen met een andere video kaart altijd goed gegaan en mensen die dezelfde als mij hebben daarbij werkt het ook. Kortom ik weet geen raad.

Mvg,

Bob.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelfs bij "kleurwijzigingen toepassen op:" ALLE van gemaakt maar ook dit werkt niet. Weet het echt niet meer

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 00:53

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ten eerste, Welkom op GoT. :*)
Ik zag dat je vandaag geregistreerd hebt.
Grote tip, neem even de Netiquette en de FAQs door. Posten nadat je zelf een reactie geplaatst hebt is niet wenselijk. Je kunt beter je vorige post editen door op de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop te drukken.
Het is overigens nVidia, met een i :)

Je zegt dat het wel werkt bij anderen. Maar mag ik vragen wat je al hebt geprobeerd?
Gezocht (google ;) ) op Counter Strike + Digital Vibrance ?
Misschien is het ook raadzaam om je drivers te herinstalleren, als je dat doet pak dan gelijk de nieuwste versie (81.82).
Je vertelt verder niet erg veel over je systeem, kan misschien wat minder relevant lijken maar ter compleetheid en overzichtigelijkheid is het wel aan te raden.
Deze functie werkt wel bij andere games als ik je topicstart goed begrijp?

Voor de mensen die nog nooit van Digital Vibrance gehoord hebben, had ik ook niet namelijk. Als ik het goed begrepen heb ik het een functie om kleuren op een natuurgetrouwere wijze weer te geven. Warmer zeg maar. Zodat bijvoorbeeld het bekijken van digitale foto's op een PC er beter uit ziet. Correct me if i'm wrong :)

offtopic:
sorry als ik misschien zeikerig overkom, vat het niet persoonlijk op

[ Voor 30% gewijzigd door Ultraman op 03-10-2005 00:42 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.