CD repair software voor een mac

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Kheb hier een mooie nieuwe wow doos met een 4tal cdtjes erin waarvan cd3 jammer genoeg niet helemaal 100% is :/ nu zit ik hier achter een mac maar ik heb geen flauw idee welke software er voor de mac beschikbaar is om images van beschadigde cd's te maken of de inhoud te kopieren en het beschadigde deel te repairen.

Ik zoek dus software wat op een lagere snelheid mijn cdtjes kan kopieren om te kijken of dat helpt, of zelfs bad sectors cq leesfouten kan repareren

blup

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
bel anders ff met blizzard dat je er een kapotte cd bij hebt, of ga ff terug naar de winkel
waarom zoveel moeite doen als je em gewoon kunt ruilen?

PSN: djmurcielago

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
djmurcielago schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:24:
bel anders ff met blizzard dat je er een kapotte cd bij hebt, of ga ff terug naar de winkel
waarom zoveel moeite doen als je em gewoon kunt ruilen?
omdat ik pas ergens mid volgende week em terug kan brengen.. en als er 1 of ander proggie mijn cdtje kan fixen kan ik tenminste al spelen :)

blup

Verwijderd

doe even wat djmurcielago zegt. je kunt er beter mee wachten.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
als ik er even mee zou willen wachten had ik dat al gedaan....ik ben gewoon op zoek naar software die dit voor mij mischien zou kunnen oplossen.. dat ik em terug moet brengen is een no brainer.

blup

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

kopier even de files van de cd naar je hdd en brand een nieuwe cd der van ? immers je hebt de legale versie.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:08
of vraag aan iemand die wel een goede cd heeft of hij een kopietje maakt

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
kopieren gaat dus fout. daar zit het probleem.. mischien dat een lagere cdleessnelheid zou helpen maar dat kan ik nergens instellen

blup

Pagina: 1