Clones worden zowiezo gebanned, tenzij er een goeie reden voor is..
Verwijderd
hehe, kan het vager?Op dinsdag 16 januari 2001 18:50 schreef RickJansen het volgende:
Clones worden zowiezo gebanned, tenzij er een goeie reden voor is..
Hoe bedoel je dat dan?
Kijk als Sjaak (wie kent um niet) terug zou komen onder bv de naam Hobbit dan is dat geen kloon maar gewoon een nieuwe username voor iemand die met z'n oude is gebant.
Maar als ik een user aanmaak die ik Prick noem met alle gegevens van Rick erbij dan is het een kloon.
*Edit* RickJansen bedoel ik dus in voorbeeld.
Kijk als Sjaak (wie kent um niet) terug zou komen onder bv de naam Hobbit dan is dat geen kloon maar gewoon een nieuwe username voor iemand die met z'n oude is gebant.
Maar als ik een user aanmaak die ik Prick noem met alle gegevens van Rick erbij dan is het een kloon.
Verwijderd
edit: check de reactie van RickOp dinsdag 16 januari 2001 19:37 schreef Nasty.Nate het volgende:
Hoe bedoel je dat dan?
Verwijderd
Eens, opzouten met die hap.
Ik kan er wel een heel verhaal van maken, maar ik vind het niet kunnen, schept verwarring en die accounts zijn vast niet gekozen om lekker interessant bezig te gaan zijn.
Uhm, maar mag de naam emmeF wel?
/me beseft zich dat het maken van een grapje zijn bericht ontkracht, maar goed...
Ik kan er wel een heel verhaal van maken, maar ik vind het niet kunnen, schept verwarring en die accounts zijn vast niet gekozen om lekker interessant bezig te gaan zijn.
Uhm, maar mag de naam emmeF wel?
/me beseft zich dat het maken van een grapje zijn bericht ontkracht, maar goed...
Clones zijn per definitie gewoon twee accounts die door dezelfde persoon gebruikt worden. Maakt niet uit wat de username is.
Wat ik met die eerste reply bedoelde: Als er een goeie reden voor is een clone te hebben, dan zal die niet gebanned worden..
Wat ik met die eerste reply bedoelde: Als er een goeie reden voor is een clone te hebben, dan zal die niet gebanned worden..
Verwijderd
jeuh ik snap echt niet hoe mensen dat zo snel weten dat ik sjaak wasOp dinsdag 16 januari 2001 19:37 schreef Nasty.Nate het volgende:
Hoe bedoel je dat dan?
Verwijderd
eh,Op dinsdag 16 januari 2001 20:20 schreef Hobbit het volgende:
[..]
jeuh ik snap echt niet hoe mensen dat zo snel weten dat ik sjaak wasmijn complimenten
1. de achternaam: boon (kwam in je email voor)
2. je manier van replyen
3. ICQ gaf de doorslag
mja, anders graak je niemeer op GoT.. lijkt me goeie redenOp dinsdag 16 januari 2001 20:04 schreef RickJansen het volgende:
eneeuhh.. sjaak/hobbit.. jij was niet alleen hoor.. dkasemier bijvoorbeeld ook nog.. en nog eentje dacht'k zelfs ma die ben'k ff kwijt
Verwijderd
Puur de stijl van posts.
Ik zeg ook gewoon hoi tegen iedereen ook al is de kans 99% dat het Sjaak of iemand anders z'n kloon is. Ik ga dat niet allemaal precies bijhouden.
Kloon of geen kloon : irritante post = slotje.
Ik zeg ook gewoon hoi tegen iedereen ook al is de kans 99% dat het Sjaak of iemand anders z'n kloon is. Ik ga dat niet allemaal precies bijhouden.
Kloon of geen kloon : irritante post = slotje.
Pagina: 1