Toon posts:

Itunes fout: Fout bij maken van map application data

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem

Mijn probleem is: Ik had Itunes op mijn computer, maar toen kreeg ik een bericht dat er een nieuwere versie beschikbaar was (Ik had 4.9, de nieuwe was 5.0). Dus die downloadde ik, maar toen kon ik hem niet meer installeren. Bij de installatie gaat eigelijk alles goed, (beneden staat precies wat ik heb gedaan bij de installatie) maar op het laatst krijg ik een fout: Er is een fout opgetreden bij het maken van map c:documents and settings/matthijs/application data.

Installatie:
De installatie taal is nederlands, eerst krijg ik een scherm met welkom bij Itunes 5-installatie, dan een met de Licentieovereenkomst, ik ga daarmee akkoord en druk op volgende. Dan krijg ik een tekst: informatie over Itunes.Dan kan ik kiezen of ik een bureaubladpictogram wil en Itunes als standaard mp3 speler wil, ik druk op volgende.Dan moet ik de doelmap kiezen. Dan krjig ik nog een reclame voor Ipod.Dan gaat hij installeren. Bij het proces: Bezig met maken van snelkoppelingen, krijg ik het bericht: Itunes Fout: Er is een fout opgetreden bij het maken van map c:documents and settings/matthijs/application data. Ik kan kiezen tussen opnieuw en annuleren, maar aangezien opnieuw geen zin heeft (zelfs niet na een aantal keer, druk ik annuleren en sluit de installatie af.

Ik vind het heel vervelend dat Itunes nu niet werkt, dus ik hoop dat iemand me kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Over welke Windows versie hebben we het ?
Al geprobeert de installatie nog een keer uit te voeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56

breinonline

Are you afraid to be known?

Is de map gewoon toegankelijk (staan je rechten goed)? Staat er misschien nog een map itunes op die locatie?

Wat bij windows ook vaak nog wel wilde helpen was het opschonen van het register. Alles wat met iTunes te maken heeft verwijderen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheRookie schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 00:52:
Over welke Windows versie hebben we het ?
Al geprobeert de installatie nog een keer uit te voeren ?
Het gaat om Windows XP.
Als je bedoelt de installatie van iTunes: Ja, al heel vaak, ook al opnieuw gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
breinonline schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 09:05:
Is de map gewoon toegankelijk (staan je rechten goed)? Staat er misschien nog een map itunes op die locatie?

Wat bij windows ook vaak nog wel wilde helpen was het opschonen van het register. Alles wat met iTunes te maken heeft verwijderen.
Ik ben administrator. Er staat geen map iTunes of Apple Computer meer.

Dus je bedoelt, dat ik moet zoeken op iTunes en dan alles wat ik vind weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Staat je foutmelding hiertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:52:
[...]
Ik ben administrator. Er staat geen map iTunes of Apple Computer meer.

Dus je bedoelt, dat ik moet zoeken op iTunes en dan alles wat ik vind weghalen?
Op eigen risico, als je niet weet wat het register is kan je er misschien beter vanaf blijven: run... > regedit <enter> en haal hier alles verwijzingen naar iTunes weg met behulp van de zoekfunctie.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 10:48
Probeer de repair functie van iTunes' setup eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu nog erger. Op die site stond wat je kon doen als de fout er niet bij stond; onder andere windows updaten. Dus ik download service pack 2, maar nu als ik iets probeer te installeren krijg ik de fout: error 1305: Error reading from filec:\documents and settings\matthijs\local settings\Temp\isscript.msi, verify that the file exists and that you can access it.

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bashrat schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:47:
Probeer de repair functie van iTunes' setup eens.
Die heb ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
breinonline schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:43:
[...]

Op eigen risico, als je niet weet wat het register is kan je er misschien beter vanaf blijven: run... > regedit <enter> en haal hier alles verwijzingen naar iTunes weg met behulp van de zoekfunctie.
Aangezien je zeg: op eigen risico, doe ik het liever niet, want misschien gaat er iets fout en dan ben ik dus alles kwijt: dat he bik liever niet, maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ook de installer cleanup utility geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Gooi de map "c:\documents and settings\matthijs\local settings\Temp\" eens leeg? Kun je wel andere programma's installeren of heb je dit bij meerdere programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:01:
Gooi de map "c:\documents and settings\matthijs\local settings\Temp\" eens leeg? Kun je wel andere programma's installeren of heb je dit bij meerdere programma's?
Temp heb ik al geprobeerd, bij iTunes heb ik de fout van de map die niet gemaakt wordt en bij de rest die van 1305 (staat ook boven), ik weet niet of ik die fout ergens anders op het forum moet plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daarbij krijg ik ook bij de installatie de fout van 1305.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand meer een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inmiddels besloten iTunes niet meer te gebruiken, bedankt voor alle hulp
Pagina: 1