Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met bleutooth...

Ik had mijn pc geformateerd...daarvoor deed hij het dus nog wel..maar na de format niet meer.

Foon: SE k700I
Usb dongle: Bleutooth usb adaptor

Als ik met mijn pc naar aparaten ga zoeken..dan vind hij mijn mobiel niet..maar min mobiel vind mijn pc wel weer.....
Ook is het bleutooth icoontje in je taakbalk lichtblauw:
Afbeeldingslocatie: http://81.69.150.236/icon.JPG

Dat hoort donkerblauw te zijn..

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Welk merk, type enz is je BT-adapter? Oh, en maak even een screen shot van Deze Computer --> Eigenschappen --> Hardware --> Apparaatbeheer met alles onder Bluetooth uitgeklapt.

De info die je geeft is té summier.

Verwijderd

staat je telefoon uberhaupt wel op zichtbaar? wat gebeurd er als je probeert te paren?

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik weet kun je dat geloof ik niet instellen ?? van zichtbaar ja of nee...en wat bedoel je met paren ?

Edit/ heb ff gezocht en die fucntie heeft ie :D hij staat op zichtbaarheid nu

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 12:32 ]

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:22
En doetie 't nu? :+

Verwijderd

Topicstarter
maar 1 probleem: waar kan ik de toegangscode vinde ?

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:00

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

0000 of wat je zelf wilt tussen pc en foon.
Bij een headset is het 0000.

[ Voor 90% gewijzigd door Speedy-Andre op 01-10-2005 12:36 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Topicstarter
doet het niet :|

Verwijderd

Topicstarter
wil het tussen een pc en foon\\

edit/ ook gefixt het werkt nu :) Alsnog bedankt :D

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 12:38 ]

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:00

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Handleiding? :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:31:
Zover ik weet kun je dat geloof ik niet instellen ?? van zichtbaar ja of nee...en wat bedoel je met paren ?

Edit/ heb ff gezocht en die fucntie heeft ie :D hij staat op zichtbaarheid nu
Het is ook bijzonder moelijk de FAQ van Sitecom erbij te pakken.......

Sitecom CN-500 - Bluetooth USB Adapter FAQ
daar lees je namelijk:
Q: Hoe kan ik een partnership (paren) opzetten met mijn mobiele telefoon?
A: Volgt u de onderstaande aanwijzingen:

* Activeer Bluetooth op uw mobiele telefoon.

Voor Windows XP

* Dubbel klik op het 'My Bluetooth Places' icoon.
* Dubbel klik 'Search for devices in Range' en de mobiele telefoon wordt gedetecteerd.
* Klik met de rechter muis knop op het icoon van de telefoon en kies 'Pair Device'.
* Vul een numerieke code in en klik 'OK'.
* Accepteer het partnership (paren) op uw mobiele telefoon en vul dezelfde numerieke code in als bij de computer.

• ZeilDude
Ok, dus de dongle werkt geloof ik wel. Probeer eens op te zoeken in je foon, welke apparaten er staan bij je BT-verbindingen. Als je computer er bij staat, verwijder deze dan even. Vervolgens 'paar' je beide aan elkaar met een zelfgekozen code.

Maar toch is het vreemd dat die icoon lichtblauw is en niet donkerblauw. Kijk eens of je in apparaatbeheer de drivers van die BT-dongle kunt updaten (stturprogramma bijwerken) ...

[ Voor 29% gewijzigd door ZeilDude op 01-10-2005 12:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
ómg nu wil ik mappe ophalen...hij ziet de mappe..klik ik op een map dan zegt ie bestand bestaat niet :|

Verwijderd

GoT heeft ook een mooie FAQ:

Knipje:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 12:43 ]

• ZeilDude
Ok, TS had wel wat meer info kunnen geven, maar de installatie van BT-apparaten is best een lastige zaak en zou ik niet tot beginnerszaken willen bombarderen!

Verwijderd

ZeilDude schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:45:
Ok, TS had wel wat meer info kunnen geven, maar de installatie van BT-apparaten is best een lastige zaak en zou ik niet tot beginnerszaken willen bombarderen!
Daar gaat het niet om, maar is overduidelijk dat TS zelf helemaal noppes research heeft gedaan als de fabrikant van dat ding een pracht van een FAQ maakt waar al deze vragen instaan.

Verwijderd

Topicstarter
offtopic ??

Maar nu weer ff ontopic..

Hij wil nu wel verbinding maken...behalve met serial port..dus ik kan geen bestands overdracht doen enz...

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:22
Nou hup, driver etc er ff opnieuw op, probeer zelf ook wat andere dingen, ga anders naar de link die een paar posts hierboven werd gegeven (stukje uit de FAQ.)..

• ZeilDude
Nee, het is wel degelijk ontopic. Op deze manier doe je het idd wel erg een helpdesk lijken. Lees even de laatste posts door, probeer wat daarin staat en kom dan weer terug. Ik schat dat je daar minimaal een uurtje, misschien wel 2, mee bezig bent.
Pagina: 1