Toon posts:

Hoe Vcore verhogen bij MSI 875P NEO?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Mijn setupje is:
MSI 875P NEO
Prescott 3.0HT
Corsair XMS 1024 PC3200 Dual channel
Asus AX800XT Platinum Edition :9~

Nou heb ik mijn 3.0 op 3.8 :9~ gekregen. Ik heb dit in de bios gedaan maar nu kan weet ik niet hoe ik de Vcore moet verhogen in mijn bios, want ik kan wel bij PC Health Status mijn voltages bekijken maar niet veranderen? hoe?

ik heb wel in het MSI Core Center mijn Vcore verhoogt naar 1.45 maar als ik daarna opnieuw opstart dan krijg ik in de bios te zien dat de Vcore maar op 1.38 ofzo staat en lang niet op die 1.45???

En mijn FSB loopt nu dus op 253Mhz maar mijn geheugen ook, terwijl mijn geheugen standaart op 200Mhz :Z moet lopen. Maakt dit veel uit?

Ik hoop dat ieman antwoord op mijn vraag heeft. :?

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-01 23:05

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

je vcore op de msi kan je alleen verhogen doormiddel van core centre maar die houd het niet vast idd.

dus als je met 3800 kan booten op def voltage is al erg mooi, gewoon zo laten en met core centre je voltage op 1,5 zetten in windows (of hoger als je koeling het toelaat)

download clockgen en klok hem in windows verder tot een stabiele waarde, bijv 4 gig

stel wel een divider in op je mem bijv 333 mhz omdat de 253 al aardig hoog is , je hebt dan wel 3,3 v tot je beschikking maar ik denk dat 260 wel een beetje max is voor deze mem's.

de combinatie is super, ik heb de zelfde setup nog liggen en kan 4200mhz op lucht (zalman 7000u) halen op de msi met een 3.0 prescott.

.

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je reactie,

Ja ik ga ook maar es betere cooling kopen, alhoewel deze koeling het echt super doet gewoon de standaard koeling!! echt super mijn cpu idle temp is 28 en stressed ong. 45 tot 50 graden echt super.