Toon posts:

upgraden pentium m in vaio a417m?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aan de onderkant van mijn vaio a417m zit een klepje waaronder de dothan 1.86 zit. Is het in principe nou mogelijk om deze door een pentium m 2.0 (of evt hoger) te vervangen? Levert dat veel winst op, of heb je het dan slechts over een paar procentjes??

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zat ik ook eens naar te kijken, maar als ik dan de prijzen zie van die processors dan heb ik al meteen zoiets van 'laat maar'. Natuurlijk gaan de prestaties iets omhoog, maar je moet wel heel erg upgraden voordat je het echt gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, jammer. Ik was al zo blij dat je eindelijk eens iets kon vervangen en verbeteren aan een notebook. Nadeel van een notebook is dat het altijd zo ' definitief' is als je 'm koopt en dat-ie snel verouderd: weinig aan te upgraden/overclocken :-((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nu ik toch bezig ben: iemand idee of de ati x600 in de vaio te vervangen is of zit-ie vastgesoldeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:06:
nu ik toch bezig ben: iemand idee of de ati x600 in de vaio te vervangen is of zit-ie vastgesoldeerd?
Grafische kaartjes zijn vaak erg lastig te vervangen, als het al kan. Geef je een erg kleine kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je uberhaupt wel aan zo'n grafische kaart komen dan :?
Pagina: 1