Sinds gister werkt het geluid op mijn pc niet meer. (XP SP2 NL SB Live! 5.1) Als je bijv in winamp geluid wil afspelen, blijft winamp even hangen voor een paar seconden en begint daarna ook niet met het spelen van een mp3. Ook in spellen blijft de PC hangen op het moment dat er een nieuw geluid afgespeeld moet worden. Na ong 10 sec gaat alles weer door maar GEEN GELUID...
Ik heb de geluidskaart opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten... Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Er is trouwens niks geks gebeurd met de PC wat dit veroorzaakt zou kunnen hebben, behalve dat hij toen ik gister nog geluid had een paar keer is vastgelopen op een spel->zou het dan miss iets met DirectX te maken kunnen hebben?
Ik heb de geluidskaart opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten... Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Er is trouwens niks geks gebeurd met de PC wat dit veroorzaakt zou kunnen hebben, behalve dat hij toen ik gister nog geluid had een paar keer is vastgelopen op een spel->zou het dan miss iets met DirectX te maken kunnen hebben?