Toon posts:

admin paswoord kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vriend van mij heeft op zijn laptop een admin account gemaakt en nu is hij zijn paswoord kwijt, is er een mogelijkheid dat ik dat paswoord eraf kan halen en dat account kan deleten zodat hij terug in dat account kan?

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:47
Het is mogelijk, daarvoor zijn wel speciale opstart-cd's. Ben alleen de naam kwijt :(. Zal eens kijken of ik hem kan vinden op internet.
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd

[ Voor 20% gewijzigd door The__Virus op 01-10-2005 10:43 ]

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-03 11:22

S1W

Hiero: Nordahl's NT offline Password & Registry editor
Is gratis, en werkt, kies alleen wel voor een BLANK password (met *).

[ Voor 21% gewijzigd door S1W op 01-10-2005 10:43 ]

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:23
Een keer zoeken op GOT (wachtwoord kwijt in dit forum) levert als eerste hit [rml][ nt] Wachtwoord kwijt[/rml] op.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Shurim,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een heleboel regels vastgelegd in FAQs en Policies waar ik graag de belangrijkste even voor je uit wil halen:
  • Probeer je vraag / probleem eerst zelf te beantwoorden - bijvoorbeeld door op GoT te zoeken of op Google.
  • Als je er daarmee niet uitkomt open dan een nieuw topic waarin je duidelijk verteld wat je zoal tegen kwam met GoT, wat je exacte probleem nu is, wat je wilt bereiken en dergelijke :)
  • Kies een topic titel die je probleem helder en duidelijk omschrift - let hierbij op dat we in Windows Operating Systems ook nog het OS verplicht in je topic titel terug zien.
Pas jij je topicstart nog even aan? :)
Pagina: 1