Recentelijk is mijn TFT overleden, na een langzaam opkomend voedingsprobleem. Hij ging steeds minder aan (alleen nog maar door de stekker er vele malen uit en in te doen) en uiteindelijk zelfs bijna niet meer. Nu begin ik mij af te vragen of dit toeval was, of dat hier iets anders de oorzaak van is. Ik maak namelijk gebruik van een master/slave stekkerdoos, die zodra ik mijn PC aanslinger ook de andere apparatuur van stroom voorziet (TFT, speakers...). Ik laat die apparaten dus aanstaan, omdat ze zodra mijn pc aan gaat, vanzelf ook aan gaan (door er gewoon weer stroom op te zetten). Is deze manier pijnlijk voor apparatuur? Zou het beter zijn als de apparaten een klein stroompje overhielden om bij het aangaan al geladen condensatoren te hebben of iets dergelijks? Ik heb geen zin om nog een TFT te verslijten (ondanks dat hij door de prima service van PHILIPS binnen 2 dagen aan huis was omgeruild).
P.S.: de search bracht bij slechts bij topics waarin de mogelijkheden van een master/slave stekkerdoos werden uitgelegd. Verder op een standaard verhaal over stekkerdozen niets (beantwoord) dat ging over problemen erdoor.
P.S.: de search bracht bij slechts bij topics waarin de mogelijkheden van een master/slave stekkerdoos werden uitgelegd. Verder op een standaard verhaal over stekkerdozen niets (beantwoord) dat ging over problemen erdoor.
[ Voor 12% gewijzigd door Z-Dragon op 01-10-2005 10:12 ]
^ Wat hij zegt.