Ik ga binnenkort naar de VS en omdat de mp3-spelers daar een stuk goedkoper zijn dan in NL wil ik daar gaan kijken voor een mp3-speler. Nou ben ik bang, dat de adapter die ik in de VS erbij krijg niet bruikbaar is in Nederland. Hoe zit dat? Ik ga opzoek naar mp3-spelers van de merken Cowon iAudio, iRiver en Apple.
gewoon opzoek gaan naar een adaptor 230V (Europa) -> 110V (VS) lijkt me zo... Normaal te vinden in elke doe het zelf zaak
edit:
* ripperke moet nog ff wakker worden
nog maar eens editten: iets in deze aard dus : http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=2967
kost je 7 euro...
* ripperke moet nog ff wakker worden
nog maar eens editten: iets in deze aard dus : http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=2967
kost je 7 euro...
[ Voor 57% gewijzigd door ripperke op 01-10-2005 09:29 ]
If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP
De adapter van Apple is te gebruiken tussen de 100 en 240 Volt en tussen de 50 en 60 Hz. De "plug" is verwisselbaar, daar wordt een standaard 8-vormige connector gebruikt, zoals die bijvoorbeeld ook bij de adapter van mijn Fujitsu laptop en de oplader van de accu van de Ixus 40 camera wordt gebruikt.
Ik neem bijna aan dat dit voor bijna alle AC/DC adapters geldt, want bijvoorbeeld bij mijn SE mobiel lader is het ook zo, maar ik zie nu dat de adapter van mijn Logitech muis weer alleen op 230 V werkt...
Staan die specs niet op de sites van desbetreffende MP3 fabrikanten? Check dat ff...
edit:
Dit bedoel ik met een 8-vormige plug:
Ik neem bijna aan dat dit voor bijna alle AC/DC adapters geldt, want bijvoorbeeld bij mijn SE mobiel lader is het ook zo, maar ik zie nu dat de adapter van mijn Logitech muis weer alleen op 230 V werkt...
Staan die specs niet op de sites van desbetreffende MP3 fabrikanten? Check dat ff...
edit:
Dit bedoel ik met een 8-vormige plug:
[ Voor 9% gewijzigd door tonyisgaaf op 02-10-2005 18:34 ]
NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard