Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mobiele telefoon, bestaat dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een mobiele telefoon (zonder succes) met mp3-speler en radio, waar ik sd-geheugenkaartjes in kan stoppen. Al die smartphones hebben geen radio...

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 17:34
Ja een mobiele telefoon bestaat. Ongeveer elke telefoon waar een simkaart in gaat op een accu. Of het is wat je zoekt is een tweede.

[ Voor 17% gewijzigd door Aphelion op 30-09-2005 23:23 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 3

Zoiets :?

Als je echt op zoek bent naar zo'n telefoon, ken je dit echt wel met de search of google oid vinden :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:53

timovd

Voorsprong door techniek

Symbian

slotje trouwens?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:32

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dan stream je toch gewoon een radiozender via de internetverbinding :?
Heb je alleen nog een abo nodig waarmee dat betaalbaar is ;)
Bijv. de T-mobile SDA met een €9,50 data abo.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Nokia N-Gage :Y)
Nokia N70
etc...

Verwijderd

Wat dacht je van de Nokia 6230 of 6230i? Ze hebben een MP3 speler, een radio, en een geheugenslot waar helaas geen SD kaarten in kunnen maar wel MMC geheugenkaarten, bijna hetzelfde.. :)

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

www.newmobile.nl Klik bovenin toestellen en dan zoeken aan, vink aan wat je wilt et presto :)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:15
trimakassi schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:16:
www.newmobile.nl Klik bovenin toestellen en dan zoeken aan, vink aan wat je wilt et presto :)
offtopic:
heb je niets aan, ik voer specs in van mij mobiel (K750i) waarvan ik zeter weet dat die erop zitte, druk dan op zoeken en dan vind ie m niet |:(

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ot:Vreemd zeg, voor mij werkt het ok. Zou je de specs eens kunnen geven? Ik weet wel welke de k750 heeft, maar ben benieuwd welke je hebt ingevoerd. De ts moet er wel wat aan hebben natuurlijk...Edit: heb zelf nog even gekeken, als je mp3speler+extern geheugen + fmradio alleen al invult krijg je de k750i toch echt wel hoor.../Ot
Aan de ts: Je zegt dat je graag een sd-kaartje erin wilt hebben. Op zich zijn die er nog wel, maar dat zijn dan vooral de oudere beestjes. Tegenwoordig wordt er meer met mini-sd en micro-sd gewerkt. Als je perse een sd-slot wilt, zou een 2ehands Sendo X, Sharp902 of Sharp gx30i misschien iets zijn? Meer kan ik zo 1-2-3 niet bedenken. Succes ermee

[ Voor 63% gewijzigd door trimakassi op 01-10-2005 14:57 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Verwijderd

Topicstarter
mja het zit zo: heb geen groot budget. mp3 speler is niet meer goed. Dus dacht ik aan een telefoon met waar ik het geheugenkaartje van mijn digicam in kan stoppen (sd-geheugenkaartje voor canon powershot a520). 1 apparaatje dus wat mijn mp3 speler (met radio) en mijn telefoon kan vervangen. Die ericssons zijn wel geweldig natuurlijk, maar wel duur. Die nokia's MCC geheugen. Wat trimakassi noemt, hebben die wel een goede kwaliteit mp3 speler en radio?

bedankt voor de suggesties.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
In de gemiddelde moderne gsm gaan toch alleen maar van die mini/reduced size/micro-versies van geheugenkaarten? Ging er in een Siemens SX1 geen full size MMC ofzo? Ik kan zo snel niet 1 gsm verzinnen waar normale SD in past.

Bij de gemiddelde Mediamarkt/Dixons/MyCom/Blokker kun je toch voor een paar tientjes een usb-mp3-speler kopen? Kun je je ook geen buil aan vallen, bovendien kun je er dan zelf een koptelefoon bij zoeken als-ie niet bevalt.

Je geeft zelf aan dat het budget beperkt is, een telefoon die geheugenkaarten slikt is altijd duurder dan een vergelijkbaar model waar ze niet in passen. Of iemand anders hier moet iets beters weten?

Verwijderd

Alcatel
One Touch S853
Arima
U300
Motorola
E680
Nokia
3230
3250
3300
6230
6230i
6260
6270
6280
7700
7710
N70
Ngage
Samsung
X700
Siemens
SX1
SXG75
Sony Ericsson
D750i
K750i
S700i
W800i

Deze hebben: MP3-Speler, FM-Radio en Uitbreidbaar geheugenslot ;)

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 11:23
Misschien een overbodige opmerking, maar MMC-geheugen is backwards-compatible met sD en werkt dus ook prima in je digicam. Op die manier zou je voor Nokia kunnen gaan.

Maar ik vermoed dat je al een sD-kaartje hebt hè ...

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 18:06
die SE modellen die genoemd worden maken gebruikt van sony memorysticks, die minimaal 2x zo duur zijn als die sd-kaartjes!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 11:23
Zo duur zijn die MMC-kaartjes nu trouwens ook weer niet. Voor ongeveer €50 heb je al 1GB :). De goedkoopste 512MB (no name) is als ik 't goed heb gezien maar ongeveer €25.

http://www.tweakers.net/p...=MultiMedia+Card&x=12&y=7

[ Voor 22% gewijzigd door Wouter! op 04-10-2005 14:51 ]

Verwijderd

de Samsung X800 meschien ?:P

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

borgdaville schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:43:
die SE modellen die genoemd worden maken gebruikt van sony memorysticks, die minimaal 2x zo duur zijn als die sd-kaartjes!
Jij loop een paar jaar achter neem ik aan.

Ik heb namelijk in een winkel een Sony MemoryStick Duo Pro kaartje van 1GB gekocht voor € 102.99. En ze zijn op internet al verkrijgbaar vanaf € 80,-. De 2GB kaarten zijn zelfs al voor ongeveer € 160,- verkrijgbaar.

Volgens jouw quote zou jij dus een snellere 1GB SD kaart (niet de standaard versies, want Pro is ongeveer vergelijkbaar met een Ultra kaart van SD of CF) voor € 51,50 kunnen krijgen in een winkel?

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 06-10-2005 21:55 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic gaat nu nergens en overal over. Dat komt doordat de topicstart zo karig is.
TS: je vraagt of wij even voor je kunnen zoeken, iets wat je zelf ook had kunnen doen.
Ik zou je aanraden om aan de hand van de specs wat toestellen te zoeken die aan je eisen en wensen voldoen. Of de overige kenmerken voor jou het waard zijn om een toestel te kiezen kan je dan zelf bepalen aan de hand van de topics over specifieke toestellen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.